امام جمعه دلوار:

نباید بیش از اندازه معطل آمریکا و اروپا بمانیم/ راه شکوفایی اقتصاد تکیه برظرفیت‌های داخلی است

حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» گفت: به فرموده رهبر حکیم انقلاب، نباید بیش از اندازه معطل آمریکا و اروپا بمانیم و صبر راهبردی جمهوری اسلامی در این مدت برهمگان ثابت کرد که این کشور‌ها عزمی برای انجام تعهدات خود ندارند؛ بنابراین تکیه برظرفیت‌های داخلی و رونق تولید، راه شکوفایی اقتصاد است.
کد خبر: ۳۶۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ - 08November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه «دلوار»، در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر، با تبریک ۱۲ ربیع الاول مصادف با سالروز ولادت باسعادت پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: هفته وحدت، از جمله ابتکارات سرنوشت‌ساز امام راحل است؛ ابتکاری که بیش از هر زمان دیگری امروز برای جهان اسلام و ملت‌های مسلمان نجات‌بخش است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان را کم‌اثر کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان به‌مناسبت ۱۳ آبان، گفت: برخی به اشتباه تصور می‌کنند که آمریکایی امروز با آمریکای اول انقلاب متفاوت است و خوی درندگی و خصومتش تمام شده است؛ در حالی که ما راه مستقیم و راهبرد اصلی انقلاب را از نائب امام عصر (عج) می‌گیریم و ایشان با پشتوانه منطق عقل و تجربه، بار‌ها فرموده‌اند که آمریکا همواره گرگ‌صفت و درنده است و در این دیدار هم فرمودند که آمریکای سال ۹۸ همان آمریکای سال ۴۳ و ۵۸ است.

حجت‌الاسلام زاهددوست تاکید کرد: باید به این افراد بگوئیم که اشتباه نکنید؛ چراکه خوی درندگی و گرگ‌صفتی آمریکا به پایان نرسیده است؛ اما آن‌چه در حال زوال و پایان است، ابرقدرتی آمریکاست و این را هم نائب امام زمان بار‌ها فرموده‌اند که آمریکای امروز به مراتب ضعیف‌تر ازگذشته است و رو به افول نهاده و به سرعت تبدیل به یک کشور معمولی خواهد شد.

ایشان اظهار داشت: به‌خاطر همین ضعف و درماندگی است که به تعبیر حضرت آقا، آمریکا دست به گدایی مذاکره زده است؛ این درحالی است که مذاکره، تنفس مصنوعی به شیطان بزرگ است.

امام جمعه دلوار افزود: دمیدن تنفس مصنوعی در کالبد بی‌روح آمریکا به صلاح نظام اسلامی و ملت ایران نیست و ملت ایران هم به پشتوانه منطق، عقل و تجربه، هرگز زیر بار مذاکره مجدد با شیطان بزرگ نمی‌رود.

امام جمعه دلوار به ۲۰ آبان سالروز شهادت سردار «حسن تهرانی مقدم» پدر صنایع موشکی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت و آسایشی که داریم و پیشرفت‌های چشمگیر صنایع موشکی ما مدیون مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی این سردار مومن و انقلابی است.

امام جمعه دلوار با اشاره به برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی، با فعال‌سازی مجدد سایت «فردو»، افزود: سایت راهبردی فردو، که برخوردار از آخرین استاندارد‌های دنیاست و دلیلی بارزی بر توانمندی بالای هسته‌ای کشورمان است، بر اساس بند ۴۴ برجام تا ۱۵ سال پس از توافق، مجاز به فعالیت نبود؛ اما در راستای اثبات منطق مقاومت، علی‌رغم هشدار توخالی استکبار جهانی، اخیرا شاهد تزریق گاز به سانتریفیوژ‌هاست.

حجت‌الاسلام زاهددوست تأکید کرد: به فرموده رهبر حکیم انقلاب، نباید بیش از اندازه معطل آمریکا و اروپا بمانیم و صبر راهبردی جمهوری اسلامی در این مدت برهمگان ثابت کرد که این کشور‌ها عزمی برای انجام تعهدات خود ندارند؛ بنابراین تکیه برظرفیت‌های داخلی و رونق تولید، راه شکوفایی اقتصاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها