رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی:

مسئولین نظام باید برای کردارهای خود پاسخ داشته باشند/ مردم نباید در ادارات معطل یک امضاء بمانند

حجت‌الاسلام «محمدی گلپایگانی» با تأکید بر اینکه مردم نباید در ادارات معطل یک امضاء بمانند، گفت: کسانی که در نظام اسلامی صاحب مسئولیت هستند، بدانند که این امانت الهی را روزی از آنان خواهند گرفت و باید برای کردارهای خود جوابی داشته باشند.
کد خبر: ۳۶۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ - 08November 2019

مسئولین نظام باید برای کردارهای خود پاسخ داشته باشند/ مردم نباید در ادارات معطل یک امضاء بمانندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد محمدی گلپایگانی» رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی، در سخنانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری، با اشاره به آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: نامگذاری هفته وحدت ابتکار جالبی است؛ زیرا از شیوه‌های دشمنان این است که بین مسلمانان و تشییع اختلاف و تفرقه‌افکنی می‌کنند و افراد نادانی نیز به این تفرقه دامن می‌زنند.

وی افزود: طبق نظر رهبر انقلاب اسلامی، امروز هرکس در جهت این اختلاف و آتش‌افکنی حرکت و دیگران را تحریک کند، یقینا خائن است و ایشان اجازه نمی‌دهند که بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد شود و یک نفر نادان مسائل تفرقه‌آمیز را تکرار کند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، ایجاد صلح و اتحاد بین مسلمانان و رعایت حلال و حرام و داشتن اخلاق نیکو و مردمداری را از جمله ویژگی‌های پیامبر اکرم (ص) دانست و با بیان اینکه افراد حرام‌خوار و کسانی که اموال مردم را چپاول می‌کنند، شبیه جهنم هستند، گفت: این افراد سیری ندارند و کسی که از مال حرام رشد کند، در آینده چه خواهد شد؟

وی با اشاره به سخنرانی امام حسین (ع) در برابر لشکریان کوفه در روز عاشورا، بیان داشت: امام (ع) فرمودند که حرف حق دیگر در این افراد تاثیر ندارد؛ زیرا شکم‌های آن‌ها از مال حرام پر شده است.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی از حرکت‌های انقلابی رئیس قوه قضاییه در برخورد با مفسدین تقدیر کرد و افزود: این روش برخورد موجب می‌شود تا مفسدین، غاصبان و کسانی که بیت‌المال را غارت کردند، قلع و قمع شوند تا دیگر در آینده جرأت غارت نکنند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی خطاب به مسئولان با تأکید بر اینکه باید رضایت مردم با اخلاق نیکو و حسن خلق جلب کرد و مردم نباید در ادارات معطل یک امضاء بمانند، گفت: کسانی که در نظام اسلامی صاحب مسئولیت هستند، بدانند که این امانت الهی را روزی از آنان خواهند گرفت و باید برای کردارهای خود جوابی داشته باشند.

وی انس با قرآن شد و ایمان و عمل صالح، ولایت امیرمومنان و اولادش را کارگشا و سبب رهایی از جهنم دانست و ادامه داد: توسل به اینها باعث نجات از جهنم خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با تقدیر از زحمات و خدمات آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران، اظهار داشت: این شخصیت مهم در 40 سال گذشته، همواره کنار مردم بوده و ساده و پاک زندگی کرده است.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار