امام جمعه بروجرد:

ترویج منکرات دسیسه و توطئه دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعلی حسینی» ترویج منکرات را دسیسه و توطئه دشمنان دانست و گفت: باید با بهره‌گیری از فریضه‌های دینی، تقویت ایمان و اعتقادات مذهبی در راستای مبارزه با منکرات و ترویج معروف گام برداشت.
کد خبر: ۳۶۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 08November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعلی حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان برای حۻور در قالب گروه‌های مختلف تشکیل شده و از هفته آینده در این راستا اقدام خواهند کرد.

وی ترویج منکرات را دسیسه و توطئه دشمنان دانست و اظهار داشت: ‌باید با بهره‌گیری از فریضه‌های دینی، تقویت ایمان و اعتقادات مذهبی در راستای مبارزه با منکرات و ترویج معروف گام برداشت.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اقامه اولین نماز جمعه توسط رسول اکرم (ص) بیان کرد: خطبه اول نماز جمعه اعتقادی، دینی و دعوت به تقوای الهی است که برای خطیب سخت‌ترین کار به شمار می‌آید و باید مردم را دعوت به تقوای الهی کند؛ چرا که خود باید تقوا را به خوبی رعایت کند و خطبه دوم باید مساله جهان اسلام مطرح شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت پدر موشکی ایران سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم اضافه کرد: این شهید شاگردان خوبی تربیت کرد و صنایع موشکی ایران اسلامی مدیون این شهید بزرگوار است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: انتظار می‌رود مردم نسبت به حذف هزینه نهار و شام مراسم فوت بستگان اقدام کنند؛ چرا که تا سه روز ثواب ندارد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: برای پایان دادن به وضعیت موجود باید ابتدا از دشمن قطع امید و سپس با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندهای داخلی کشور و تولید داخلی اقدام کرد.

وی افزود: امروز کشور ما رتبه صد و بیست و هفتم درخواست احداث کارخانه و واحد صنعتی را دارد و سرمایه‌گذار برای اخذ مجوز با مشکلات و بروکراسی فراوان مواجه است در حالی که در گذشته مجوز ظرف ۴۸ ساعت اخذ می‌شد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: جلوگیری از ورود کالای قاچاق مهم و ضروری است. واسطه ها باید حذف شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بر جلوگیری از ورود کالای قاچاق تأکید دارند؛ زیرا کالایی که وارد می‌شود، ضربه به تولید داخلی است.

حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: مسئولان باید از خام‌فروشی جلوگیری کنند.

خطیب نماز جمعه بروجرد همچنین با اشاره به تلاش برخی عناصر داخلی برای مذاکره با آمریکا اضافه کرد: چگونه می‌توان با کسی که سال‌ها ظلم و جنایتکاری در حق ملت ایران داشته است، مذاکره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار