امام جمعه اراک:

دولت در گام چهارم کاهش تعهدات برجام با شجاعت و بدون توجه به فرانسه اقدام کند

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: امیدواریم دولت و سازمان انرژی اتمی با شجاعت و قدرت کار را پیش ببرند و گوش به حرف فرانسوی‌ها و غیر فرانسوی‌ها ندهند.
کد خبر: ۳۶۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ - 08November 2019

دولت با شجاعت و بدون توجه به فرانسه اقدام کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، «آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی» امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک ایام هفته وحدت، نامگذاری هفته وحدت را کاری ارزشمند از سوی جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: همه باید در ترویج سیره و عدالت پیامبر تلاش کنند و از فرصت موجود استفاده شود تا از اخلاق و رفتار پیامبر گرامی اسلام الگو بگیریم.

وی عنوان کرد: حمایت از مردم فلسطین از برکات انقلاب اسلامی است؛ چراکه فلسطین پاره تن اسلام و اولین قبله مسلمانان است و مسجد بیت المقدس که قرآن به آن افتخار می کند، جزء چهار مسجد مبارک دنیاست که در آن منطقه قرار دارد.

نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه فلسطین کانون ظهور بسیاری از پیامبران الهی است ادامه داد: ملت فلسطین ۷۰ سال است که در چنگال صهیونیست ها هستند و هر روز مردم را می کشند و سرزمین هایشان را غصب و آنها را آواره می کنند.

دری نجف آبادی ضمن اشاره به برگزاری ۷۵ راهپیمایی بازگشت طی دو سال گذشته در فلسطین و با تاکید بر آغاز راهپیمایی‌های حمایت از راهپیمایی های بازگشت در ایران، تصریح کرد: ملت شریف ما اگر دفاع می کند این دفاع از مظلوم، ارزش ها، سرزمین ها و وحدت اسلامی است و ما از همه ارزش ها و آرمان های الهی دفاع می کنیم و نمی توانیم در برابر جنایتکاران سکوت کنیم چرا که وظیفه ما دفاع از مظلوم است.

وی به آغاز گام چهارم ایران و تزریق گاز UF۶ به سانتریفیوژهای سایت فردو پرداخت و خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت و سازمان انرژی اتمی با شجاعت و قدرت کار را پیش ببرند و گوش به حرف فرانسوی ها و غیر فرانسوی ها ندهند؛ چرا که دوسال است که ما را سر کار گذاشتند. ما باید روی پای خود بایستیم و با همت مضاعف بر مشکلات فائق آییم.

وی بیان کرد: دانشگاهیان و حوزویان در جهت رشد علم باید در حوزه های مختلف علمی مجاهدت کنند. جهاد در این رابطه جزء حساس ترین وظایف است و باید در گسترش مرز های علم و دانش مجاهدت کرد.

دری نجف آبادی به زلزله شب گذشته استان آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: با عنایت خدا این زلزله مجروح و کشته زیادی نداشته است و اگر کانون زلزله در تبریز و در عمق کم بود صدمات بیشتری داشت که اینها همه از عنایت الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار