امام جمعه آستانه علوی:

وحدت از مهم‌ترین عوامل حفظ کننده یک جامعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد فاطمی گفت: وحدت از مهم‎ترین عوامل حفظ کننده یک جامعه است.
کد خبر: ۳۶۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ - 08November 2019

وحدت از مهمترین عوامل حفظ کننده یک جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج «شیخ محمد فاطمی» در نماز جمعه بعد از توصیه خود و همگان به مراعات تقوای الهی، در ادامه سلسله مباحث جریان شناسی منافقین به تبیین اوصاف و ویژگی های منافقین از منظر نهج البلاغه پرداخت.

امام جمعه آستانه علوی در ادامه خطبه اول با اشاره به خطبه 194 نهج البلاغ استفاده حداکثری از وسایل موجود برای فریفتن مومنین را از دیگر خصوصیات منافقین کوردل برشمرد و افزود: آنان برای درهم شکستن مومنین از هر وسیله ای استفاده می کنند، شایعه پراکنی، ایجاد تردید، تزلزل در صفوف مونین، فساد و... را از جمله این کارها دانست.

امام جمعه آستانه در خطبه دوم به توصیه همگان به رعایت تقوای الهی با استفاده از آموزه های قرآن و فرمایشات اهل بیت عصمت و طهارت پرداخت و با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت بقیة‌الله العظم (عج) و هفته وحدت را جزء اصول آموزه های اساسی اسلام ناب محمدی برشمرد و گفت: قرآن کریم می فرماید (واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا ) و اهل بیت عصمت هم همین را می گویند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی آستانه علوی در ادامه ضمن تقدیر از همه مردم و دانش آموزانی که در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند از دست اندرکاران این همایش ملی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تقدیر به عمل آورد از سربازان گمنام امام زمان و از نیروی مقتدر انتظامی از بسیج و بسیجیان و از سایر ادارات ونهادهایی که در برپایی این مراسم دخیل بودند تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها