ترجمه و انتشار کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» در ترکیه

کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته «حمید حسام» از انتشارات صریر توسط انتشارات «فتا» به زبان استانبولی در ترکیه ترجمه، منتشر و وارد باز نشر ترکیه شد.
کد خبر: ۳۶۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ - 09November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته «حمید حسام» توسط انتشارات «فتا» به زبان استانبولی در ترکیه ترجمه، منتشر و وارد باز نشر ترکیه شد. این نسخه ترکی استانبولی در 412 صفحه، در قطع رقعی و با تیراژ یک هزار نسخه در اختیار مخاطبان در ترکیه قرار گرفت.

انتشارات فتا در ترکیه از سال 2012 فعالیت خود را در موضوع دین، ادبیات داستانی و فلسفه آغاز و تاکنون صدها عنوان کتاب، از جمله ده‌ها کتاب تالیف شده توسط ایران را منتشر کرده است.

در میان کتاب‌های خاطرات جنگ، کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» یکی از بهترین‌ها است، نگارش درست و قوی، ذوق سرشار، سلیقه و حوصله، همّت بلند، همه با هم دست به کار تولید این اثر شده‌اند.

در این اثر حمید حسام با تصویرسازی شخصیت‌ها و مکان‌ها، خاطرات سردار میرزا محمد سلگی و جمعی از رزمندگان گردان حضرت ابوالفضل (ع) و چهار فرمانده لشگر ۳۲ انصار الحسین (ع) همدان را روایت می‌کند، این کتاب در سال ۹۴ رتبه نخست جایزه جلال آل احمد را از آن خود کرد.

کتاب آب هرگز نمی میرد در سال 1395 مورد تقریظ مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها