المیادین:

پهپاد سرنگون شده در ماهشهر ساخت رژیم صهیونیستی بود

شبکه المیادین به نقل از یک تحلیلگر اعلام کرد که پهپاد سرنگون شده در ماهشهر توسط سامانه پدافندی ارتش جمهوری اسلامی٬ یک پهپاد جاسوسی ساخت رژیم صهیونیستی بوده که از سمت بحرین به پرواز درآمده بود.
کد خبر: ۳۶۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ - 09November 2019

پهپاد سرنگون شده در ماهشهر ساخت رژیم صهیونیستی بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، امیر موسوی کارشناس ایرانی مسائل غرب آسیا به المیادین گفت که طبق اطلاعات اولیه، پهپاد ساقط ‌شده توسط سامانه پدافند موشکی مرصاد در بندر ماهشهر، یک پهپاد اسرائیلی بوده که از سمت بحرین بلند شده است.

موسوی خاطرنشان کرد که این پهپاد، اطلاعاتی را برای موساد ارسال می‌کرد و به نظر می‌رسد که هدف آن جاسوسی بوده است.

این اظهارات تحلیلگر ایرانی به‌دنبال اظهارات سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده پدافندهوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره سرنگونی پهپاد متجاوز  از طریق سامانه پدافند موشکی مرصاد، آمد.

تحلیلگر ایرانی مسائل غرب آسیا  تاکید کرد که ارتش ایران، پهپاد مذکور را پیش از رسیدن به عمق کشور مورد هدف قرار داد.

موسوی در ادامه اعلام کرد که از نظر وی هدف این پهپاد، جاسوسی از مراحل کار در کارخانه بوشهر بوده است.

وی تاکید کرد که سامانه مرصاد که پهپاد جاسوسی دشمن را سرنگون کرد، قادر است دو هدف را هم‌زمان و در ارتفاع 18 کیلومتری مورد اصابت قرار دهد.

دیپلمات سابق ایرانی تصریح کرد که ایران به‌همراه هم‌پیمانان خود اقدامات عملی متعددی انجام داده‌؛ درحالیکه محور مقابل قادر به بازدارندگی نیست و فقط حرف می‌زند.

سامانه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز جمعه یک پهپاد را در بندر ماهشهر در جنوب‌غرب کشور سرنگون کرده و نیروهای ایرانی اقدام به جمع‌آوری لاشه این هواپیما کردند.

انتهای پیام/421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار