تصویب تشکیل پرونده علمی دانشنامه دفاع مقدس در خراسان شمالی

در جلسه تدوین دانشنامه دفاع مقدس خراسان شمالی مصوب شد تمامی ادارات نسبت به تشکیل پرونده علمی دانشنامه دفاع مقدس اقدام کنند.
کد خبر: ۳۶۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ - 10November 2019

تمامی ادارات خراسان شمالی نسبت به تشکیل پرونده علمی اقدام کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، کارگاه آموزشی تدوین دانشنامه دفاع مقدس با موضوع تشکیل پرونده علمی و بررسی نقش ادارات در دفاع مقدس با حضور سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی، «محمدتقی آریان» مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی سرهنگ «امیری» به بیان توضیحاتی در خصوص دانشنامه دفاع مقدس و اقداماتی که تاکنون صورت گرفته است، پرداخت.

سپس «آریان» اظهار کرد: دانشنامه دفاع مقدس گنجینه­ با ارزش در حوزه دفاع مقدس است که به عنوان منبعی برای تمامی دستگاه‌‌ها و عموم مردم به حساب می آید.

در ادامه «مصطفی عربی» معاون سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی نیز توضیحاتی در خصوص روند اجرای طرح بیان کرد و «بیژن پروان» نیز جهت آموزش تشکیل پرونده علمی دانشنامه دفاع مقدس نکاتی را به اختصار ارائه کرد.

در این جلسه مقرر شد؛ تمامی ادارات نسبت به تشکیل پرونده علمی دانشنامه دفاع مقدس اقدام کنند و با رده متناظر خود در خراسان رضوی و تهران ارتباط برقرار کرده و نسبت به اخذ اسناد و مدارک آن اداره در دوران دفاع مقدس اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها