سردار احمدرضا رادان:

تحقق محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت پلیس

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی گفت: پلیس تحقق محورهای هفت‌گانه این بیانیه در اولویت ناجا است.
کد خبر: ۳۶۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ - 09November 2019

تحقق محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: در معماری ناجای آینده، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همراه با محیط و وضع موجود ناجا به عنوان یکی از ارکان جهت‌ساز مد نظر قرار گرفته است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان سند بالادستی است که مأموریت سازمان، چشم‌انداز و ارزشهای کلیدی ناجا باید با آن منطبق باشد، تصریح کرد: جهت‌سازهای مؤثر بر معماری ناجای آینده در دو بخش برای سازهای مرتبط با نظام و انقلاب اسلامی و جهت‌سازهای مرتبط با مکتب و اندیشه انتظامی و امنیتی، مورد مداقّه قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دسته جهت‌سازهای مرتبط با نظام و انقلاب اسلامی، آرمانها، اهداف و انتظارات فرماندهی معظم کل قوا است و  پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران، مهمترین هدف بیانیه گام دوم انقلاب است که از تمام ظرفیتها و امکانات موجود برای تحقق این مهم استفاده خواهیم کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌های پیشتاز در امر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به شمار می‌رود، تصریح کرد: تحقق محورهای هفت‌گانه این بیانیه در اولویت ناجا است.

سردار رادان با بیان اینکه تأمین امنیت پایدار در جامعه از مهمترین مطالبات به حق مردم به شمار می‌رود، گفت: نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی ایران، نیرویی ولایی، جهادی، مردمی و انقلابی است که در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تأکید شده و تلاش می‌کند امنیت در شأن مردم را تأمین کند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه امنیت در یک فرآیند اجتماعی و با مشارکت تمام دستگاه‌های ذیربط محقق می‌شود، متذکر شد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر ضرورت مشارکت مردم در استقرار نظم و امنیت در جامعه تأکید شده که خوشبختانه ناجا همواره از مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی خود در انجام ماموریتهای محوله بهره‌مند است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار