سردار کمالی در نشست خبری:

توانمندسازی و مهارت‌آموزی از اهداف سربازی است

سخنگو و مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح توانمندسازی و مهارت‌آموزی را از اهداف سربازی برشمرد.
کد خبر: ۳۶۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ - 10November 2019

سربازان نقش مهمی در برقراری امنیت دارند/ ورود ۱۵ میلیون سرباز پس از انقلاب اسلامی به نیرو‌های مسلحبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «موسی کمالی» سخنگو و مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح امروز در نشست خبری با موضوع همایش پنجه‌های کارآمد سربازان ماهر، با بیان اینکه سربازان نقش مهمی در برقراری امنیت کشور دارند، اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد از نیرو‌های مسلح را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه پس از انقلاب بیش از ۱۵ میلیون سرباز وارد نیرو‌های مسلح شدند، افزود: توانمندسازی و مهارت‌آموزی یکی از اهداف سربازی است که در گذشته مورد غفلت قرار گرفته بود.

سخنگو و مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: قرارگاه مهارت‌آموزی پُلی است بین نیرو‌های مسلح و دستگاه‌هایی که نقش آموزشی دارند.

وی با بیان اینکه مشوق‌هایی برای جوانان ایجاد شده است، گفت: اولویت امریه با کسانی است که در سامانه سرباز ماهر ثبت نام کرده و مهارت فراگرفته باشند؛ مشوق دوم این است که این امکان فراهم می‌شود که سرباز بتواند خودش سازمان مورد نظر را برای گذراندن سربازی انتخاب کند.

سردار کمالی ادامه داد: درصدی از سربازان که در سامانه سرباز ماهر ثبت نام و حداقل امتیاز را دریافت می‌کنند، می‌توانند شهر محل خدمتشان را انتخاب کنند.

وی گفت: بخشی از سربازان با استفاده از امتیازاتی که دریافت می‌کنند، می‌توانند در سربازی خود تعجیل و تعویق ایجاد کنند.

سردار کمالی با بیان اینکه همایش پنجه‌های کارآمد سربازان ماهر پیونددهنده بین سربازان و دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: در این همایش سربازان و دانش آموزان در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه مشوق‌هایی که اعلام شده از روز همایش شروع خواهد شد، گفت: این مشوق‌ها در طول سال مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از آن به صورت سراسری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار