نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب برای ما آزادی به ارمغان آورده است/ مردم در انتخابات احساس مسئولیت کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب برای ما آزادی به ارمغان آورده است، گفت: برخی‌ها در داخل با کمال بی انصافی از این آزادی سوء استفاده می‌کنند و به زمین و زمان بد می‌گویند و سپس اذعان می‌کنند که آزادی وجود ندارد.
کد خبر: ۳۶۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ - 10November 2019

باید در انتخاب هایمان تجدید نظر کنیمبه گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین  «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مسئولان دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و روسای حوزه های علمیه شهرستان بیرجند اظهار داشت: ما باید در مقدمه تبیین گام دوم انقلاب به گذشته خود توجه داشته باشیم که چه بوده ایم و اکنون در کجا قرار داریم، خود ما ممکن است که کمتر به این قضیه توجه داشته باشیم اما دنیا که از دور به این انقلاب نگاه می کند توجه دارد.

 وی افزود: این انقلاب به ما آزادی داده است اما برخی ها در داخل با کمال بی انصافی از این آزادی سوء استفاده می کنند و به زمین و زمان بد می گویند و سپس اذعان می کنند که آزادی وجود ندارد، یا برخی ها از بیت المال مسلمین پول می گیرد که در سر کلاس، مباحث و درس علمی ارائه دهند اما حرف هایی دیگر می گویند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: گام دوم یعنی برطرف کردن موانع، مهمترین کاری که انقلاب کرده این است که اختیارات را از بیگانگان، انگلیس و آمریکا گرفته و به دست مردم داده است، اما مردم خودشان مانع کارشان می شوند.

 عبادی تصریح کرد: انتخابات، یعنی انتصاب افرادی که امور مردم را اداره می کنند، ما هنوز نتوانسته ایم به مردم تفهیم کنیم که این حزب، روزنامه، گروه، چپ، راست، القاب و اسم ها را کنار بگذارد و متن را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید به خود بنگریم که آیا در انتخاب خود، بهترین، کارآمدترین، امین ترین و سالم ترین افراد را انتخاب کرده ایم یا نه به خاطر اینکه جزء حزب، گروه و روزنامه ی خاصی بوده، وی را انتخاب کرده ایم، اولین قدمی که باید در گام دوم برداریم این است که زمینه ای فراهم گردد تا مردم احساس مسئولیت کنند و بدون تحقیق، مشورت و شناخت قدم از قدم برندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در بسیاری از جاها، موانع از ناحیه دولت مردمان خود ما است، باید به این مورد توجه داشته باشیم و مسئله مطالبه گری از مسئولان محترم را بیشتر مد نظر قرار دهیم؛ ما مسئولین را دوست داریم و چون یک خانواده ایم آن ها را نقد می کنیم، آن ها نیز می توانند ما را نقد کنند.

عبادی گفت: باید مطالبه گر باشیم؛ ما مدیران را دوست داریم و به آن ها احترام می گذاریم اما به آن ها می گوییم که بنده و شما به دو دلیل مسئولیتی گرفته ایم، یکی اینکه قانون را اجرا کنیم نه طبق سلیقه خود عمل کنیم و دوم اینکه جلوی بی قانونی ها و تخلف ها را بگیریم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم گام دوم انقلاب را برداریم، اول باید مسئولان را خوب انتخاب کنیم که انقلاب این اختیار را به خود ما داده است و دوم اینکه وقتی اشتباه و خلافی شد با مستند، مهربانی و مستدل به مسئولان یادآوری کنیم که کارش را درست انجام دهد.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: برای ایجاد یک دولتی سرزنده طبق قانون و بر اساس انتخابات، و مجلسی بیدار و هوشیار طبق قانون، باید با هوشیاری، کشورمان را بسازیم.

عبادی گفت: انقلاب ما عیبی ندارد بلکه انتخاب ما عیب دارد، لذا باید تجدید نظری صورت داد و مردم را بیدار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار