برگزاری جلسه کارگروه محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان

کارگروه محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ - 11November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه کارگروه محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان و تدوین نقش استان در دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

تشکیل کارگروه محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان

در این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گزارشی از وضعیت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس و سایر برنامه های شاخص اداره کل ارائه کرد و اظهار داشت: ساخت موزه دفاع مقدس در مرحله مطلوبی قرار دارد و این مهم با حمایت همه جانبه پیشکسوتان دفاع مقدس استان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مسئولان استان رقم خورده است.

وی با تاکید بر موضوع محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس گفت: با توجه به کوچک بودن موزه دفاع مقدس استان در قیاس با سایر موزه‌های دفاع مقدس در سطح کشور، لازم است بر کیفی بودن محتوای آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، لذا ضروری است سوژه های ناب دفاع مقدس استان شناسایی و نقش همه اقوام و مذاهب استان در دفاع مقدس تدوین شود.

در پایان یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان به عنوان مسئول کارگروه محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان معرفی شد.

تشکیل کارگروه محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان

تشکیل کارگروه محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها