معرفی کتاب؛

«شهید آوردند»

کتاب «شهید آوردند» مجموعه تصاویر مراسم و تشییع پیکر مطهر شهدای سبزوار، توسط دفتر مطالعات جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی به زیور طبع آراسته شده است.
کد خبر: ۳۶۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ - 11November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، کتاب «شهید آوردند» روایتی تصویری از مراسم و تشییع شهدای سبزوار است. تصاویر این کتاب توسط «سید موسی رباطی» جمع‌­آوری شده و گردآوری و تدوین تصاویر را «محمد کیخسروی» بر عهده­ داشته است.

این کتاب روایتگر تشییع و تکریم شهدای دفاع مقدس در شهر سبزوار و برخی آبادی‌های اطراف آن در دهه 60 است. کتاب «شهید آوردند» در برگیرنده بیش از 200 قطعه عکس است که در خلال مردم‌نگاری و تاریخ‌نگاری اجتماعی و فرهنگی انقلاب به دست آمده و همچنین مقاله تفصیلی ضمیمه که به موشکافی بخشی از قابلیت‌های نظری و هنری رسانه‌ای این مجموعه خاطره‌انگیز پرداخته است.

بخشی از مقدمه ناشر

تصاویر این کتاب را تاریخ‌نگارانی گمنام ثبت کرده‌اند که نه نامشان موجود است نه تصویرشان. این مجموعه، تصاویر عکاسان آماتور از روزهای پرتلاطم سبزوار است. در این کتاب از میان 50 هزار قطعه عکس جمع آوری شده، حدود 200 قطعه عکس برای چاپ در این کتاب گلچین شده است.

کتاب مصور «شهید آوردند» در 300 صفحه و در شمارگان یک هزار نسخه و به بهای 35 هزار تومان در سال 1397 توسط دفتر مطالعات جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی به زیور طبع آراسته شده است.

علاقه‌مندان می‌­توانند برای تهیه کتاب با شماره تلفن 88960477 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار