تجدید میثاق هنرمندان مازندران با آرمان‌های شهدا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به اتفاق جمعی از هنرمندان و بازیگران تئاتر و سینما با حضور در گلزار شهدای ساری با شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۳۶۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 11November 2019

تجدید میثاق هنرمندان مازندران با آرمان‌های شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با آغاز به کار جشنواره استانی تئاتر مازندران، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسئول بسیج هنرمندان و بسیج رسانه به اتفاق جمعی از هنرمندان و بازیگران تئاتر و سینما امروز با حضور در گلزار شهدای ساری با شهدا تجدید میثاق کردند.

«عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این خصوص گفت: ما برای آغاز به کار این کار فاخر هنری در سطح استان، باری دیگر با تجدید پیمان با شهدا و راه ارزشمندشان، اعلام کردیم که همواره هنر ارزش محور را ملاک و سرلوحه کارهای هنری خود می‌دانیم و همواره در همین مسیر به جلو حرکت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: سی‌ویکمین جشنواره تئاتر مازندران از صبح امروز آغاز و تا 23 آبان با ارائه نمایش‌های منتخب و راه یافته به جشنواره کار خود را ادامه خواهد داد.

امروز دوشنبه 20 آبان چهار نمایش «سیل ساکن تفکرات اذهان بیخودی نا آرام» ساعت 10:30 در سالن سلمان هراتی ساری، «جنگآل» ساعت 15 در سالن بلک باکس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «تولد 18 سالگی» در بخش میهمان راس ساعت 16:30 در حوزه هنری مازندران و «آقای کانگ» ساعت 19:30 در سالن سلمان هراتی ساری به نمایش در خواهند آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها