سخنگوی القسام:

مواردی در اختیار داریم که کابوس رژیم صهیونیستی است

سخنگوی شاخه نظامی حماس در سالروز عملیات ناموفق رژیم صهیونیستی در خان‌یونس اعلام کرد که گردان‌های «القسام» در این عملیات به مواردی دست یافته‌اند که دشمن باید بابت آن‌ها نگران باشد.
کد خبر: ۳۶۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ - 11November 2019

مواردی در اختیار داریم که کابوس رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بیستم آبان‌ماه سال گذشته (۱۳۹۷) برابر با ۱۱ نوامبر ۲۰۱۸ گروهی از کماندو‌های ارتش رژیم صهیونیستی با مأموریتی امنیتی - اطلاعاتی به منطقه‌ای در شرق «خان‌یونس» وارد شدند، اما بیداری گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس مأموریت آن‌ها را به شکست کشاند.

طی این درگیری‌ها هفت تن از اعضای القسام ازجمله یک فرمانده به نام «نور برکه» به شهادت رسیدند؛ اما در نهایت کماندو‌ها با پوشش هوایی جنگنده‌های صهیونیست، از نوار غزه فرار کردند.

امروز (دوشنبه) اولین سالگرد این عملیات که القسام آن را «حد السیف» (لبه شمشیر) نامید، است. القسام به همین مناسبت امروز ویدئویی در این باره منتشر کرد و غزه شاهد رژه نظامی و مراسمی خاصی بود.

«ابوعبیده» سخنگوی القسام در سخنان خود اظهار داشت: آنچه در این عملیات از اطلاعات به دست آمد، یک گنج اطلاعاتی واقعی و ضربه‌ای بی سابقه به دستگاه اطلاعاتی دشمن و نیرو‌های نخبه و سرّی آن است.

وی ادامه داد: مواردی در اختیار داریم که رژیم اشغالگر حتی در بدترین کابوس‌هایش هم خیال نمی‌کند که این موارد به دست ما افتاده باشد. به اشغالگر قول می‌دهیم که آنچه در اختیار ماست، تأثیر عملیاتی واضحی بر نبرد‌های آینده دارد و سران دشمن باید بابت این موضوع بسیار نگران باشند.

ابوعبیده ضمن اعلام اینکه طی هفته‌های آینده برخی جزئیات عملیات مذکور اعلام می‌شود، گفت: القسام مغرورترین یگان‌های نخبه ارتش رژیم صهیونیستی را در هم شکست و اسرار تکنولوژی و عملیاتی را از آن‌ها گرفت، اسراری که دشمن آن را بخشی از پایه کار امنیتی و اطلاعاتی خود طی چندین دهه می‌دانسته است.

وی تأکید کرد: مقاومت قادر به مشخص کردن گزینه‌هایش با دقت کامل است و می‌تواند تصمیم‌هایی بگیرد که دشمن انتظار آن را ندارد؛ هر زمانی که مقاومت بخواهد، دشمن صهیونیستی باید فاکتور محاصره ملت فلسطین و تعرض به آن را بپردازد.

ابوعبیده در ادامه از فرمانده شهید «احمد الجعبری» که سالروز شهادت او است، نیز یاد کرد و گفت: پس از شهادت الجعبری تل‌آویو وارد بانک اهداف مقاومت شود و تا زمانی که اشغالگری ادامه دارد، تل‌آویو در بانک اهداف باقی خواهد ماند.

وی تأکید کرد که تاریخ و نسل‌های آینده شهادت خواهند داد که تصمیم بمباران تل‌آویو از اینجا در قلب غزه و به اراده قهرمانان مقاومت گرفته شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها