مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی تاکید کرد؛

ضرورت اتحاد جهان اسلام در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه نظام سلطه

حجت‌الاسلام‌ حسین معصومی گفت: وحدت و اتحاد جهان اسلام خط بطلانی بر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان است.
کد خبر: ۳۶۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ - 11November 2019

ضرورت اتحاد جهان اسلام در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه نظام سلطهبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی در سفر به شهرستان تربت جام، با حضور در شهر سمیع آباد و روستاهای مرزی حاجی امان و یادگار از توابع این شهرستان با خانواده شهیدان عبدالصمد رسولی، جهانگیر بهبودی، محمدرضا رضایی، احمد جامی سمیع آبادی و جانباز سرافراز غلام فاروق قلندری دیدار و گفت‎وگو کرد.

حجت‌الاسلام‌ معصومی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: فداکاری و رشادت شهیدان هرگز فراموش نمی شود و این ما هستیم که به شفاعت شهدا نیازمندیم.

وی افزود: نظام سلطه که در همه حال به دنبال ضربه زدن به اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان است با شناسایی تفاوت های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و قومیتی مسلمانان، روی این تفاوت ها سرمایه گذاری می کند، بر همین اساس وحدت و اتحاد جهان اسلام خط بطلانی بر این توطئه دشمنان خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در ادامه وحدت و همبستگی مسلمانان را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) بهترین فرصت برای شکوفایی اتحاد، وحدت و همدلی مسلمانان است تا با تاسی به سیره نبوی نیرنگ های دشمنان خنثی شود.

این مسئوول در پایان گفت: در سیره پیامبر اکرم (ص) اولویت ها برای مسلمانان مشخص شده است، بر همین اساس باید مسلمانان با بهره گیری از این سیره، اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارند و در کنار هم با یکدلی و وحدت زندگی کنند.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدارها با اهدای لوح یادبود از فداکاری و صبر خانواده شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

در این دیدارها، «حسن فتحی نیا» مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، «مهدی طوریان » رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مولوی «امان الله برزگر» امام جمعه اهل سنت شهر سمیع آباد، «انور حاجی اسماعیلی» بخشدار پائین جام و «نصرالله مهدوی» رئیس بنیاد شهید تربت جام نیز حضور داشتند.

شهرستان تربت جام 500 شهید، یک هزار و 127 جانباز و 95 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار