مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت سوسنگرد و رونمایی از کتاب دفاع مقدس در اردبیل

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت شکست حصر سوسنگرد در 26 آبان در اردبیل برگزار می‌شود و در این مراسم از کتاب «سرداران نوجوان» زندگینامه شهدای 13 ساله استان اردبیل رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 12November 2019

برگزاری مراسم گرامی داشت سونگرد و رونمایی از کتاب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد امروز در محل اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان ادارات و نهادها و نیروهای انتظامی و نظامی برگزار شد، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: حماسه شکست حصر سوسنگرد به دلیل اهمیت نظامی و سیاسی و نیز به دلیل وقوع یک نوع اقدام هوشمندانه و انقلابی در آن به وسیله رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ دفاع مقدس بسیار مهم ارزیابی می‌شود و باید در گرامیداشت و تبیین ابعاد مختلف آن از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

دبیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت شکست حصر سوسنگرد در استان اردبیل افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت گرامیداشت این حماسه انجام گرفته و ادامه خواهد یافت و سعی خواهد شد به اهداف فرهنگی مورد نظر دست یابیم.

واحد در ادامه از رونمایی کتاب «سرداران نوجوان» زندگینامه شهدای نوجوان استان اردبیل در مراسم گرامیداشت شکست حصر سوسنگرد در 26 آبان خبر داد و گفت: این کتاب با گردآوری و تدوین رزمنده و جانباز «یوسف بدرزاده» از تولیدات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل است و در نوع خود کاری بدیع به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار