فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

رفتار مناسب و توام با ادب باید سرلوحه کار کارکنان ناجا باشد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند، گفت: باید رفتار مناسب و توام با ادب و احترام سرلوحه کاری کارکنان ناجا باشد.
کد خبر: ۳۶۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 12November 2019

رفتار مناسب و توام با ادب و احترام باید سرلوحه کار کارکنان ناجا باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به شرح وظایف گسترده‌ای که نیروی انتظامی دارد باید کارکنان این سازمان همواره ادب و احترام را در برخورد با شهروندان و مراجعان به عنوان یک اصل مهم در دستور کار خود داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی بر مردم‌داری و خدمت‌گذاری مطلوب به آنان تاکید دارند، افزود: انجام وظیفه و خدمت گذاری به مردم در کنار قانون و مقررات باید با ادب و احترام باشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با توجه به اینکه بیشترین ارتباط را با مردم دارد ماموریت هایش از سایر نیروهای مسلح بیشتر و سنگین تر است، یاد آور شد: ماموران انتظامی به عنوان مجری قانون بايد با برخورد مناسب و تصميم به موقع، اعتماد مردم را به عنوان مهمترين سرمايه اجتماعی جلب كنند.

وی همچنین ضمن خطاب قرار دادن کارکنان انتظامی، انتقادپذيری و سعه صدر را لازمه كار پليس در اجرای ماموريت ها دانست و تاکید کرد: صبر، حوصله و سعه صدر پليس الگويی برای ساير اقشار مختلف جامعه خواهد بود.

مظاهری در ادامه با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی به عنوان سرباز امام زمان (عج) هستند، خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم که در سازمانی انقلابی خدمت میکنیم که باب شهادت به روی کارکنان آن باز است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اصلی ترین وظیفه اش ایجاد امنیت و آسایش برای مردم ایران اسلامی است و کارکنان ناجا در مرزهای زمینی و دریایی حضور دارند تا از مرزهای کشور عزیزمان ایران دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار