دبیر جشنواره شعر «در امتداد نور» خبر داد؛

برگزاری جشنواره استانی شعر «در امتداد نور» در مازندران

«سید حمزه کاظمی سنگدهی» از برگزاری جشنواره استانی شعر «در امتداد نور» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ - 12November 2019

برگزاری جشنواره استانی شعر «در امتداد نور» در مازندران / تاکنون بیش از 190 اثر به دبیرخانه ارسال شده است«سید حمزه کاظمی سنگدهی» دبیر جشنواره شعر «در امتداد نور» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، از برگزاری جشنواره استانی شعر «در امتداد نور» خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره توسط سازمان بسیج هنرمندان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره اواسط مهر توزیع شده، گفت: تاکنون بیش از 190 اثر از 60 شاعر مازندرانی به دبیرخانه ارسال شده است.

کاظمی‌سنگدهی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 25 آبان بوده و به مدت دو روز نیز تمدید خواهد شد، گفت: مراسم اختتامیه در هفته اول یا دوم آذر در یکی از شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

این شاعر آیینی استان مازندران با عنوان اینکه آثار ارسالی در دو مرحله توس چهار داور، داوری خواهد شد، گفت: از تعداد 10 شاعر برگزیده در بخش‌های مختلف شعر کودک، محلی، کلاسیک، شعر آزاد، شعر طنز، ترانه و سرود، سپید و نیمایی تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اشعار دریافتی این جشنواره در جشنواره ملی شعر «در امتداد فجر» شرکت داده خواهند شد، بیان داشت: هر شاعر می‌تواند با ارسال 3 اثر در این جشنواره شرکت کند.

کاظمی سنگدهی محورهای موضوعی جشنواره را «خودسازی، جامعه سازی و تمدن نوین اسلامی»، «عزت و اقتدار ملی»، «جوانان، محور پیشرفتپ»، «ولایت، عاشورا، طلیعه ظهور»، «40 سالگی بسیج»، «مهدویت و صلح جهانی»، «خودباوری، خودکفایی و امید به آینده»، «عدالت علوی و مبارزه با فساد»، «نگاه انقلابی، عمل جهادی»، «راهیان نور، راویان عشق»، «اخلاق و معنویت»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «راهبرد مقاومت، وحدت امت اسلام» و «هجو استکبار و جاهلیت مدرن» برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها