سردار اشتری عنوان کرد؛

تمرکز پلیس بر شبکه‌ها و باند‌های بزرگ قاچاق/ تحقق پلیس هوشمند تا پایان سال ۱۴۰۰

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه تمرکز ناجا بر شبکه‌ها و باند‌های بزرگ قاچاق است، گفت: در این رابطه توفیقات مطلوبی در شناسایی و انهدام باند‌ها به دست آمده که بخشی از این باند‌ها و افراد در داخل و برخی خارج از کشور هستند.
کد خبر: ۳۶۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ - 12November 2019

تمرکز پلیس بر شبکه‌ها و باند‌های بزرگ قاچاق/ رسیدن به پلیس هوشمند تا پایان سال ۱۴۰۰، در دستورناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمامده ناجا در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی پلیس گمرک، اظهار داشت: این پلیس در سه گمرک مستقر شده و همکاری خوبی از طرف مسئولان گمرک وجود دارد؛ البته در این مدت کوتاه اثرات مثبتی را شاهد بودیم که به گفته مسئولان گمرک، قاچاق و تخلفات در این حوزه کاهش داشته است.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی‌های بیشتر به اهداف مورد نظر خود نزدیک‌تر شویم و اثرات مثبت آن را در ماه‌های آینده شاهد باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل صادره از ستاد کل نیرو‌های مسلح که به نیروی انتظامی ابلاغ شده است، فعالیت خود را در زمینه استقرار پلیس در گمرکات کشور آغاز کردیم و تا پایان سال نیز به اتمام خواهیم رساند.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز ناجا بر شبکه‌ها و باند‌های بزرگ قاچاق است، گفت: در این رابطه توفیقات مطلوبی در شناسایی و انهدام باند‌ها به دست آمده که بخشی از این باند‌ها و افراد در داخل و برخی خارج از کشور هستند که تعدادی از آنان به کشور بازگردانده شدند و پرونده‌هایشان در محاکم قضایی در حال رسیدگی است.

سردار اشتری با بیان اینکه اولویت‌های ۱۲گانه‌ای را برای فرماندهان استانی مشخص کرده‌ایم که در استان‌های مختلف بومی‌سازی می‌شود، گفت: کاهش جرایم، پیشگیری از جرم و کشف به وقوع از اولویت‌های مهم ما در عملکرد فرماندهان جدید استان هاست.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور گفت: اعتماد مردم به ناجا بالاترین سرمایه ما است و با تکیه بر آن تلاش می‌کنیم میزان خدمت رسانی را افزایش می‌دهیم.

سردار اشتری افزود: بیش از ۹۰ درصد از کشفیات ما از نظر ریالی نسبت به سال گذشته افزایش داشته که رقم قابل ملاحظه‌ای است، یکی از استان‌های پیشتاز در این زمینه هرمزگان بوده که امیدواریم این روند سریع‌تر و کامل‌تر ادامه یابد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های جدید و تجهیزات در اختیار پلیس می‌تواند سرعت و دقت ما را افزایش دهد و خدمات رسانی ما سریع‌تر شود که این‌گونه نیز شده است، گفت: نیروی انتظامی از دهه‌های گذشته از نوآوری‌های روز استفاده کرده است، اما یکی از موضوعاتی که امسال در دستور کار خود قرار داده شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ به آن تاکید داریم، رسیدن به یک پلیس هوشمند با تجهیزاتی بیشتر است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها