معاون فرماندار ویژه آمل:

بزرگداشت حماسه اسلامی 6 بهمن در آمل برگزار می‌شود/ ساخت فیلم سینمایی با موضوع این حماسه

معاون فرماندار ویژه آمل گفت: سی‌ و سومین سالگرد حماسه ششم بهمن امسال با حضور سخنران و مداح برجسته کشوری در مصلای قدس آمل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ - 28December 2014

بزرگداشت حماسه اسلامی 6 بهمن در آمل برگزار می‌شود/ ساخت فیلم سینمایی با موضوع این حماسه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «سید جعفر رسولی» معاون فرماندار ویژه آمل شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با محوریت حماسه اسلامی ششم بهمن ماه سال 60 در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به برگزاری سی و سومین سالگرد حماسه اسلامی ششم بهمن، اظهار کرد: این مراسم با حضور سخنران و مداح برجسته کشوری امسال در مصلای قدس آمل برگزار میشود.

وی  بیان کرد: در گرامیداشت این روز مردم آمل همانند سالهای گذشته با آرمانهای امام امت، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای حماسه اسلامی آمل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت میکنند.

رسولی ادامه داد: حماسه اسلامی ششم بهمن از اتفاقات مهمی است که میتوان در آن فرهنگهای صحیح زیادی را جستجو کرد.

وی با اشاره به اینکه ایثار، گذشت، شهادتطلبی، حفاظت از دین و اعتقادات، دشمنستیزی، از خودگذشتگی و دفاع از مرز و بوم از جمله مواردی است که میتواند امروزه در جامعه از آنها الگوبرداری شود، تأکید کرد: مردم آمل در سال 60 نیز ولایتمداری، دینداری، اطاعت از رهبری و دشمنستیزی خود را به رخ دشمنان استکباری و اجانب کشیدند.

معاون فرماندار ویژه آمل ادامه داد: برگزاری آیین گرامیداشت یاد و خاطره 40 شهید آمل طی سالهای گذشته پرشورتر و پررنگتر از گذشته دنبال میشود.

وی از تولید و ساخت فیلمهای کوتاه و بلند، فیلم سینمایی، تئاتر، رونمایی از کتاب و انتشار مقالات را از راههای ثبات و ماندگاری حماسه ششم بهمن خبر داد و گفت: با این مسیرها میتوان انتقال فرهنگ ششم بهمن را به نسل جوان و نوجوان انتقال داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها