مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی خبر داد؛

اجرای ۲ هزار و ۳۶۵ طرح اشتغال‌زا در خراسان شمالی

مجید الهی‌راد گفت: دو هزار و ۳۶۵ طرح اشتغالزایی از ابتدی سال تا کنون با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان در خراسان شمالی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۶۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ - 12November 2019

اجرای ۲ هزار و ۳۶۵ طرح اشتغال‌زا در خراسان شمالی/ ۵۵ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد این استان هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مجید الهی‌راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  خراسان شمالی در همایش خیرین ستاد توانمندسازی مناطق محروم خراسان شمالی با بیان اینکه ۲۵۵ هزار خانوار در استان خراسان شمالی زندگی می‌کنند، اظهار داشت: از این تعداد ۵۵ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: ۳۲ هزار ۸۰۰ خانوار تحت پوشش مددجویان روستایی هستند؛ ۲۳ هزار زن سرپرست خانوار و شش هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد است.

الهی‌راد با بیان اینکه سیل اخیر به هزار و ۴۶۷ واحد روستایی خسارت وارد کرد، گفت: با بنیاد مسکن تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت و بازسازی این واحدها به امضا رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: شش هزار و ۵۰۰ یتیم در طول سال از طرف حامی‌ها خدمات دریافت می‌کنند که به دنبال این هستیم این حامی‌ها را افزایش دهیم.

وی افزود: در سال گذشته هزار و ۶۰۰ جهیزیه با اعتیاری بالغ بر پنج میلیارد تومان به نوعروسان اعطا شد که برای امسال نیارمند کمک خیرین هستیم.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: با راه‌اندازی صندوق امداد ولایت کمیته امداد از ابتدای امسال تا کنون ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی، درمان و جهیزیه اعطا شده است.

الهی‌راد خاطرنشان کرد: از ابتدی سال تا کنون دو هزار و ۳۶۵ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان در خراسان شمالی راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار