سردار کمالی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تحقق اهداف قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان

سخنگو و مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: خوشبختانه از ابتدای تأسیس این قرارگاه تاکنون اهداف مد نظر آن، تحقق یافته است.
کد خبر: ۳۶۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 16November 2019

تحقق سیاست‌های قرارگاه مهارت‌آموزی از بدو تاسیس تا کنونسردار «موسی کمالی» سخنگو و مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه دو سال از تأسیس این قرارگاه می‌گذرد، اظهار داشت: در سال اول اجرای این طرح، ۱۰۶ هزار نفر و در سال دوم ۱۶۵ هزار نفر آموزش‌های مهارت‌آموزی را فراگرفتند؛ امسال هم برای آموزش ۲۰۰ هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تحقق پیدا کرده است و امروز دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، آموزش عالی و وزارت کار که در زمینه مهارت‌آموزی فعالیت می‌کردند، به صورت هماهنگ و هم‌افزا در راستای مهارت‌آموزی همکاری می‌کنند.

سردار کمالی در خصوص اشتغال سربازانی که دوره مهارت‌آموزی را فراگرفتند و سربازی آن‌ها به پایان رسیده است، گفت: اشتغال صورت گرفته، اما به دلیل اینکه سامانه‌ای در این‌باره طراحی نشده است، مشخص نیست که چه تعداد اشتغال ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تا پایان سال سیستمی طراحی خواهد شد تا سربازانی که دوره مهارت‌آموزی را گذارنده، خدمت خود را به پایان رسانده‌ و به کار مشغول شده‌اند، نسبت به ثبت اطلاعات خود در این‌خصوص اقدام کنند.

سخنگو و مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات به سربازان هم‌اکنون در حد یک تفاهم‌نامه است و هنوز اجرایی نشده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار