پدر شهید فرهنگی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نسل جوان «وحید» را الگوی کارهای فرهنگی‌شان قرار داده‌اند

«اکبر فرهنگی والا» گفت: دوستان وحید، اکنون او را در عرصه فرهنگ برای خود الگو قرار داده‌اند و با روحیه‌ای انقلابی و ولایی کارهای مورد علاقه شهید فرهنگی را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۳۶۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ - 16December 2019

«اکبر فرهنگی‌والا» پدر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی‌والا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با بیان اینکه وحید به ادای واجبات توجه ویژه‌ای داشت، اظهار داشت: آن طور که دوستان او نیز نقل کرده‌اند، آقا وحید نماز را در اول وقت می‌خواند و بر لذت بندگی خدا در سرموعد تاکید می‌کرد.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید فرهنگی خوش قولی بود و برای تحقق وعده‌ای که به دیگران داده است تمام تلاش خود را می‌کرد.

پدر شهید فرهنگی‌والا با بیان اینکه فرزندش بعد از پایان دوره دبیرستان فعالیت‌های فرهنگی‌اش را به صورت گسترده‌ای آغاز کرد، یادآور شد: وحید با مشاهده تهدیدات در انتظار نسل جوان، نگران نوجوانان بود و نسبت به آینده آنان حساسیت بیشتری داشت بنابراین وقت زیادی را صرف این حوزه می‌کرد.

وی عنوان کرد: وحید فرماندهی پایگاه بسیج رسول الله را برعهده داشت و بعد از شهادت، بسیاری از خانواده‌هایی که فرزندشان را به دست وحید سپرده بودند نسبت به ادامه مسیری که وحید بنا نهاده بود تاکید داشتند، همین نیز موجب شد تا با اصرار خانواده‌ها بنده کارها را در پایگاه پیش ببرم.

فرهنگی‌والا متذکر شد: دوستان وحید، اکنون او را در عرصه فرهنگ برای خود الگو قرار داده‌اند و با روحیه‌ای انقلابی و ولایی کارهای مورد علاقه شهید فرهنگی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار