فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران:

تمدن جهانی اسلام در سایه وحدت ایجاد خواهد شد

سردار «سید حسن مرتضوی» گفت: وحدت لازمه رسیدن به تمدن جهانی اسلام است و بزرگان شیعه و سنی برای تحقق این مهم باید تلاش کنند.
کد خبر: ۳۶۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ - 13November 2019

تمدن جهانی اسلام در سایه وحدت ایجاد خواهد شد/ وحدت بین شیعه و سنی حفظ و تحکیم شود  ///سایز عکس 306 در 184 باید باشد/// فاصله عکس و متن رعایت شود///به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، سردار «سید حسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در همایش «رحمت، محور تمدن نوین اسلامی» که امروز در سالن همایش ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد، اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی ما امروز بر پایه آموزه‌های دینی و نشأت گرفته از ارزش‌های والای اسلام است. دین ما دل‌های تمام اسلام‌خواهان را تسخیر کرده است.

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران گفت: به برکت موهبت و حکمت امام خمینی (ره) و هدایت‌­های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد عزت، عظمت و سربلندی اسلام و نظام اسلامی هستیم. اقتدار امروز انقلاب، ایران اسلامی را به نقطه بازدارندگی رسانده است و تمامی تکنولوژی‌های دشمن مغلوب نیروی ماست.

وی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در امنیت کامل به سر می‌برد و هر اقدامی از سوی دشمنان در نطفه خفه می‌شود.

مرتضوی با بیان اینکه اهل سنت و تشیع در جمهوری اسلامی رابطه خوبی با یکدیگر دارند، بیان کرد: امروز اصلی‌ترین محور وحدت، تکیه و توجه به فرمان ولی امر است. وحدت لازمه رسیدن به تمدن جهانی اسلام است و بزرگان شیعه و سنی برای تحقق این مهم باید تلاش کنند.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه نامگذاری هفته وحدت به دلیل استوار کردن پایه‌های وحدت است، خاطر نشان کرد: امروز ما شاهد دورویی دشمنان هستیم. امروز دشمنان برای تخریب اسلام در لباس اهل سنت و شیعه در صف مسلمانان نفوذ می‌کنند تا نقشه‌های خود را اجرا کنند که با حفظ و تحکیم وحدت این توطئه دشمنان خنثی خواهد شد.

مرتضوی ادامه داد: امروز اصلی‌ترین نقشه دشمنان، شناسایی عوامل تفرقه میان مسلمانان است که ما نیز باید در راستای مقابله با آنها تلاش کنیم.

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) سپاه پاسداران با اشاره به اینکه باید همت، درایت و مدیریت به جامعه ما منتقل شود، تصریح کرد: در هر منطقه‌ای که نشست‌ها و جلساتی در خصوص لزوم وحدت و یکپارچگی مسلمانان برگزار شده، نقشه‌های دشمنان در آن مناطق به مرحله اجرا در نیامده است.

وی ابراز داشت: وحدت به معنای پرهیز از افتراق و مقابله دسته جمعی با دشمنان است. امروز همه جهان اسلام به امت واحد تبدیل شدند و مغایرتی میان شیعه و سنی مشاهده نمی‌شود.

مرتضوی در پایان گفت: امروز اقدامات افراطی در اقصی نقاط جهان اسلام توسط عناصر سرسپرده دشمن رقم زده می‌شود که هوشیاری و درایت مسلمانان را می­طلبد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها