سردار مقیمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

ورود پلیس به پرونده‌های کلان اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین پلیس و سازمان امور مالیاتی کشور صورت گرفته است، گفت: پلیس به برخی پرونده‌های کلان اقتصادی ورود و با انجام اقدامات اطلاعاتی با پرونده‌های فرار مالیاتی برخورد می‌کند.
کد خبر: ۳۶۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 19November 2019

ورود پلیس به پرونده‌های کلان اقتصادیسردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره اقدامات این پلیس از بدو تشکیل تاکنون اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور موضوعاتی از قبیل مقابله با احتکار، فرار مالیاتی و جرایم بیمه‌ای را در دستور کار داریم و با توجه به این فضا، سعی ما این است که حضوری پرقدرت داشته باشیم و بتوانیم با نظارت و آسیب‌شناسی، جرایم را کاهش دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور برای ورود پلیس به پرونده سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی که مرتکب جرم فرار مالیاتی می‌شوند، شده است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با سازمان امور مالیاتی هماهنگ است و جلسات مشترکی را با یکدیگر برگزار می‌کنیم.

سردار مقیمی خاطرنشان کرد: پلیس به برخی از پرونده‌های کلان که به افراد صاحب‌نفوذ در عرصه اقتصاد مرتبط است، ورود و با انجام اقدامات اطلاعاتی، با پرونده‌های فرار مالیاتی برخورد می‌کند. برخی از پرونده‌ها را هم خود سازمان امور مالیاتی رسیدگی می‌کند و نیازی به حضور پلیس نیست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار