به گزارش گروه اجتماعی دفاعپرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تأکید بر لزوم آموزش مستمر کارکنان با هدف ایجاد تعالی رفتاری در یگانهای انتظامی، کلانتریها و پاسگاهها اظهار داشت: پلیس خادم مردم است و مردم نیز بزرگترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی هستند، از این رو تمام توان خود را به کار میگیریم تا با مشارکت این سرمایه مهم و با همکاری سایر دستگاههای اجرایی، خدماتی مضاعف و مثمر ثمر ارائه دهیم.
وی یکی از مهمترین شاخصههای مطلوب یک یگان انتظامی برای خدمترسانی هرچه بهتر به هممیهنان را برخورداری از وضعیت مناسب ازجمله انضباط ظاهری، معنوی و رعایت ادب و خوشرویی دانست و تصریح کرد: مجموعه پلیس پیشگیری ناجا با مد نظر قراردادن و اجرای دقیق موضوعات مطرح شده، تاکنون با جدیت حضور تمامی کارکنان را در کلاسهای تعالی رفتار پیگیری کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد: مأموران حوزه کلانتری و پاسگاهها در مواجهه چهره به چهره با مردم ضمن رعایت منش انتظامی از وضعیت ظاهری مناسب بهرهمند هستند و ادب و خوشرویی را رعایت میکنند و این امر از نشانههای پلیس مهربان و اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: کارکنان باید تمام توان خود را به کار گیرند تا هموطنان از بدو ورود به کلانتریها نشانههای «پلیس جامعه محور» را به وضوح مشاهده کنند و از عملکرد خادمان خود رضایت داشته باشند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا به برنامههای این پلیس برای ارتقاء سطح مهارت کارکنان حوزه پلیس پیشگیری اشاره کرد و گفت: دورههای متناسبی برای افزایش سطح مهارت، تسلط بر امور انتظامی، قانون به کارگیری سلاح و مهارتهای ارتباطی و... پیشبینی شده تا کارکنان با دقت، سرعت و اشراف هرچه بیشتر برای افزایش احساس امنیت در سطح شهرها حضور داشته باشند.
این مقام انتظامی با تأکید بر گسترش تعامل پلیس با مردم و دستگاههای دولتی و غیر دولتی گفت: گسترش دامنه مشارکت پلیس با مردم، موجب نوآوری و خلاقیت در نظام اجتماعی و انضباط در حوزه اجتماعی میشود.
سردار شرفی با اشاره به اینکه مجموعه این تلاشها با هدف تعالی رفتار کارکنان و ایجاد یک تحول بزرگ در حوزه کلانتری و پاسگاهها برنامهریزی شده است، تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری این طرحها، موفق به جلب رضایت هرچه بیشتر خداوند متعال، حضرت ولی عصر (عج) و فرمانده معظم کل قوا و همچنین مردم عزیز میهن اسلامی خود شویم.
انتهای پیام/ 241