پیشکسوت دوران دفاع مقدس خوزستان:

مهمترین فرآیند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان حوزه مخاطب شناسی است

سید بیت‌الله حسینی ضمن برشمردن اهمیت محتوای مرکز فرهنگی و موزه در حال ساخت دفاع مقدس خوزستان گفت: مخاطب‌شناسی مهمترین فرآیندی است که باید در ساخت موزه دفاع مقدس لحاظ شود.
کد خبر: ۳۷۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ - 13November 2019

مهمترین فرآیند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان مخاطب شناسی است

سرهنگ پاسدار سید «بیت الله حسینی» از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس خوزستان عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز ضمن برشمردن اهمیت محتوای مرکز فرهنگی و موزه در حال ساخت دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: مخاطب‌شناسی مهمترین فرآیندی است که باید در ساخت این مرکز لحاظ شود.

وی افزود: گرایش و سلیقه نسل‌ها به شدت در حال تغییر است و محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان باید به گونه‌ای طراحی و در معرض نمایش گذاشته شود که همه اقشار جامعه از آن بهره لازم را ببرند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس از تلاش های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان به پاس پیگیری‌های شبانه‌روزی در تکمیل این پروژه ملی تقدیر کرد و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان تنها متعلق به یک استان نیست بلکه همه رزمندگان، جوانان، پژوهشگران و اقشار مختلف مردم از سراسر کشور و حتی خارج از مرزها باید از این شناسنامه و هویت ملی دفاع مقدس بازدید کنند و بهره ببرند.

سید حسینی در پایان از همه نهادها و سازمان های استان خوزستان خواست که کمک کنند تا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان که مطالبه برحق خانواده معظم شهداء نیز هست، هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار