مسئول سازمان بسیج رسانه قم خبر داد؛

رقابت کشوری آثار برگزیده پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» قم

مهدی تاجیک گفت: آثار برگزیده پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر، در سطح کشور با برگزیدگان جشنواره در دیگر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۳۷۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ - 13November 2019

آثار برگزیده پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سطح کشور به رقابت می‌پردازندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نشست خبری پنجمین دوره جشنواره رسانه ابوذر امروز با حضور جمعی از خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های استان در خانه موزه شهیدان زین الدین قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مهدی تاجیک مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم با اشاره به اهداف این سازمان اظهار داشت: تشویق و ایجاد انگیزه برای به میدان آوردن جامعه خبری در راستای اهداف عالیه نظام از اهداف سازمان بسیج رسانه است تا همانند سایر اقشار بسیج، جامعه مخاطب خود را با ایجاد رقابت سالم و سنجش در سطح جامعه خبری در عرصه‌های مختلف پای‌کار بیاورد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم با بیان اینکه استقبال زائدالوصف از جشنواره چهارم باعث ارتقاء کیفیت و کمیت شد، تصریح کرد: تلاش داریم تا ویژگی‌هایی همچون صراحت، صداقت و شجاعت را که برای ابوذر در تاریخ اسلام ثبت‌شده در عرصه رسانه برجسته کنیم.

وی تاکید کرد: آثار برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با سایر آثار منتخب جشنواره از استان‌های کشور به رقابت می‌پردازند.

«سیدجواد اشرفی» دبیر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز در این نشست گفت: جشنواره ابوذر دارای دو بخش ویژه و اصلی بوده که همه می‌توانند سه اثر در بخش ویژه و سه اثر در بخش اصلی به جشنواره ارائه کنند.

دبیر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر با تشریح جزییاتی از جشنواره ادامه داد: ویژه شامل چهار موضوع فقط در قالب گزارش و هشت موضوع ازجمله قم سرآمد شهادت و سرافرازی، اخلاق و فرهنگ اسلامی، هویت دینی و حجاب و عفاف، گام دوم انقلاب و جوان‌گرایی انقلاب است.

وی افزود: کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند آثار تولیدی خود را از ۲۲ بهمن سال گذشته تا ۲۲ آذر سال جاری طبق آیین نامه‌ای که اعلام خواهد شد، حداکثر تا ۲۳ آذر ارسال کنند.

اشرفی ادامه داد: اهدای جایزه ویژه جشنواره ابوذر به یکی از نخبگان از خصوصیات پنجمین دوره این جشنواره خواهد بود.

پنجمین دوره جشنواره رسانه ابوذر با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل روابط عمومی شهرداری، حامیان کتاب و ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها