ما قوی هستیم- ۳۴/

اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: 74 دانش آموز بسیجی دختر از مدارس شهرهای خاش و ایرندگان امروز از شهرستان خاش به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۳۷۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ - 13November 2019

اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس در جنوب غرب کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه شهرستان خاش در مراسم بدرقه دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: 74 دانش‌آموز بسیجی دختر از مدارس شهرهای خاش و ایرندگان امروز از شهرستان خاش به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار حسینی بیان داشت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از شهرستان خاش دو دستگاه اتوبوس از شهرهای خاش و ایرندگان جهت اعزام این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی هدف از اعزام کاروان راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهرستان خاش بیان کرد: اعزام بسیجیان و دانش آموزان در فصول مختلف سال از برنامه‌های اصلی ستاد راهیان نور کشوری است که با توجه به شرایط آب و هوایی در مناطق عملیاتی جامانده از هشت سال دفاع مقدس طرح اعزام راهیان نور در پاییز و زمستان هر سال به مناطق هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور و استان خوزستان می باشد.

وی استقبال از این اردوها را بین بسیجیان و دانش آموزان بسیار پرشور و قابل تقدیر دانست و فراهم ساختن شرایط مطلوب و گسترده برام اعزام همه علاقه مندان به این موضوع را جز وظایف خود و دستگاه های متولی این امر دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار