پدر شهید نومی گلزار در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پسرم از داعش نفرت عمیقی داشت/ وحید از مادیات دنیا بی‌نیاز بود

«حسین نومی‌گلزار» گفت: وحید از داعش نفرت عمیقی داشت و با مشاهده جنایات‌شان در سوریه و عراق، می‌گفت نمی‌توانم بپذیرم عده‌ای اینگونه مردم بی‌گناه را سر ببرند.
کد خبر: ۳۷۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ - 14November 2019

«حسین نومی گلزار» پدر شهید مدافع حرم «وحید نومی‌گلزار» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با بیان اینکه پسرم با شهادتش تاجی را بر سر خانواده‌اش نهاد و برایمان مایه‌ افتخارآفرینی شد، اظهار داشت: وحید از کودکی در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ شده و تحصیلات خود را در دانشگاه UM مالزی گذرانده بود، بعد فارغ‌‌التحصیلی نیز به استخدام وزارت نفت درآمد.

وی افزود: در زمان حضور ایرانی‌ها در جبهه مقاومت، رسانه‌های بیگانه از سر عناد و برای فرافکنی می‌گفتند این‌ها برای پول می‌روند درحالی که اصلاً پولی در کار نبود و وحید هم نیازی به مادیات نداشت.

نومی‌گلزار با اشاره به شهادت فرزندش در ظهر عاشورای سال 1393، توضیح داد: وحید ماه‌ها برای حضور در جبهه مقاومت تلاش کرد و در نهایت خود شخصاً به گروه مبارزان پیوست، او زمانی که به عنوان تک‌ تیرانداز در یکی از عملیات‌ها حضور یافت به شهادت رسید.

وی عنوان کرد: وحید از داعش نفرت عمیقی داشت و با مشاهده جنایات‌شان در سوریه و عراق، می‌گفت نمی‌توانم بپذیرم عده‌ای اینگونه مردم بی‌گناه را سر ببرند.

خاطرنشان می‌شود، «وحید نومی گلزار» در روز پنجم مرداد سال 1361 در خانواده‌ای متدین در تبریز دیده به جهان گشود؛ پدر، در نیروی دریایی بندرعباس مشغول کار و مادر، معلم مدرسه بود؛ به همین علت بعد از ولادت وحید به شهر بندر عباس منتقل شدند و دوران کودکی وی تا سن دوازده سالگی، به عنوان تنها فرزند خانواده، در این شهر سپری شد، بعد از بازگشت به تبریز، خداوند پسر و دختری دیگر به آنها عطا کرد که معمولاً اوقات وحید با محمد برادر کوچکش و خواهرش فاطمه سپری می‌شد.

«نومی‌گلزار» در دوم آبان سال 94 و در دفاع از حرم امامین عسگرین، مصادف با ظهر عاشورای در «بیجی» عراق به فیض شهادت نائل آمد.

روز یکشنبه 26 آبان همزمان با همایش گرامی‌داشت سالروز آزادسازی سوسنگرد، یادواره او و دو تن دیگر از شهدای جبهه مقاومت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها