سردار سلامی:

ناو‌های هو اپیمابر دشمنان در هیچ کجا امن نیستند/ حذف اسراییل بزودی محقق می‌شود

فرمانده کل سپاه گفت: اکنون داستان ناو‌های هواپیمابر دشمن با تحقق اندیشه شهید طهرانی مقدم مبنی بر استفاده از موشک‌های بالستیک برای منهدم کردن شناور‌های دشمن و تکامل آنها دیگر تمام شده است و این را دشمنان هم می‌دانند لذا امروز ناو‌های هواپیمابر دشمنان در هیچ نقطه‌ای امن نیستند و این واقعیتی شیرین برای جهان اسلام و دردناک برای دشمنان است.
کد خبر: ۳۷۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ - 14November 2019

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت شهید «حسن طهرانی مقدم» و شهدای نیروی هوافضای سپاه، اظهار داشت: اینجا جمع شدیم تا از ستارگان پرفروغ و بی‌غروب سپهر افتخارات اسلام و ایران اسلامی تجلیل کنیم؛ از شهیدانی که بنای عظیم هویت ایران اسلامی را بنا نهادند و موجب احیای مجدد اسلام عزیز و سربلندی و آزادی مسلمانان از اسارت طواغیت شدند.

وی افزود: اکنون داستان ناو‌های هواپیمابر دشمن با تحقق اندیشه شهید طهرانی مقدم مبنی بر استفاده از موشک‌های بالستیک برای منهدم کردن شناور‌های دشمن و تکامل آنها دیگر تمام شده است و این را دشمنان هم می‌دانند لذا امروز ناو‌های هواپیمابر دشمنان در هیچ نقطه‌ای امن نیستند و این واقعیتی شیرین برای جهان اسلام و دردناک برای دشمنان است.

سردار سلامی سپس با اشاره به اینکه رویای شهید طهرانی مقدم در خصوص حذف اسراییل بزودی محقق می‌شود، ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که هر روز با یک دستاورد جدید از جنس آرزو‌های شهید طهرانی مقدم روبرو هستیم؛ هر روز یک پیشرفت و شگفتی داریم.

وی با اشاره به اینکه شهیدان راهگشا و‌ چراغ‌های صراط مستقیم هستند، گفت: خداوند به حق می‌گوید که شهیدان زنده هستند، زیرا جنس شهید و شهادت حیات و جاودانگی است؛ آن‌ها جاودانه هستند به همین دلیل برای ما هم جاودانگی ساختند.

سردار سلامی بیان داشت: شهیدان کسانی هستند که بنای هویت نوین ایران اسلامی و سربلندی و آزادی مسلمانان مدیون آنهاست زیرا هر جامعه منبع و منشائی برای تعیین هویت خود دارد که با آن خود را معرفی می‌کند. بر این اساس باید گفت که شهیدان ما این خصوصیت را دارند، چون سرچشمه بی پایان عظمت، اعتبار، شکوه، پیشرفت و عزت ما در جهان هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارمغان شهدا برای جامعه حیات جاودانه است، تصریح کرد: شهدا به ما یاد دادند که برای عزت مسلمانان نباید میدان جهاد را ترک کرد به همین دلیل هرگاه مراسمی برای گرامیداشت آنان گرفته می‌شود مردم با شکوه و شور شرکت می‌کنند و یادشان را گرامی می‌دارند؛ به عبارت دیگر شهدا تاریخ ساز و عزت ساز برای جامعه هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کافی است قومی در مقطعی سستی کند و به میدان نرود و بترسد، می‌شکند و دفن می‌شود، افزود: شهدا افق ایمانی گسترده‌ای داشتند و با شناختن حقیقت و موقعیت، معامله‌ای با خداوند انجام دادند. آن‌ها درست برگزیدند که مطاع دنیا را نمی‌توان با جاودانگی بهشت عوض کرد.

وی با اشاره به اینکه اولین قطره خونی که از شهید می‌ریزد تمامی گناهانش بخشیده می‌شود، گفت: این تعالی جایگاه، نزد خدا موقعیت بالاتری ندارد در واقع بالای هر نیکی و خوبی، نیکی بالاتری است تا زمانی که مردی در راه خداوند شهید می‌شود و فوق آن دیگر هیچ نیکی وجود نخواهد داشت.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما در اینجا آمده ایم تا از شهدای نیروی هوافضا سپاه تقدیر کنیم. مردانی که پر کشیدند و امروز ناظر ما هستند. در میان این شهدای بزرگ، سردار شهید حسن طهرانی مقدم است که یک شخصیت استثنایی و مثال زدنی و دارای شخصیتی مجاهد فی سبیل‌الله با اراده و همتی بلند بود.

وی همچنین عنوان کرد: هر جامعه با همت مردانش وسعت نه با جغرافیای آن‌وست می‌یابد، چون این بلندای همت و اراده جامعه است که ملت و کشوری را بزرگ می‌کند. برادر شهید ما طهرانی مقدم از این قِسم افراد بود و خستگی را خسته می‌کرد.

سردار سلامی تصریح کرد: در افق آرزو‌های او هدف‌های بلندی وجود داشت و برای تحقق هدفش عمل می‌کرد و هیچ چیزی در میدان ذهن وی ناممکن نبود. مرد غلبه بر شکست‌ها بود و بر فراز شکست‌ها حرکت می‌کرد. وی کاری را که شروع کرد که در آغاز آن بودیم و تکنولوژی امروز را نداشتیم.

وی همچنین بیان داشت: طهرانی مقدم مومنانه در مسیری گام برداشت که آن سنگ بنای دریای بیکران رشد دانش امروزی شد به عبارت دیگر آنچه امروز می‌بینید رویا و دست نیافتنی بود، ولی در ذهن وی همه چیز ساده بود، چراکه وی سختی‌ها را ساده می‌دید.

فرمانده کل سپاه اذعان داشت: طهرانی مقدم اولین کسی بود که فهمید می‌توان شناور متحرک دشمن را با موشک بالستیک هدف قرار دادبه همین خاطر آنقدر در این راه مجاهدت کرد تا موفق شد در زمان حیات ظاهریش به این نتیجه برسد.

وی بیان داشت: ادامه قافله وی همین جا است و هستند کسانی که راه وی را ادامه دهند، زیرا در هدف وی حذف رژیم صهیونیستی وجود داشت که دست یافتنی است و به زودی محقق می‌شود.

سردار سلامی افزود: بسیاری از آرزو‌های وی تحقق یافته و فرزندان وی در تمامی نیرو‌ها به خصوص هوافضا به هدف‌های وی رسیده اند به نحوی که ما هر روز یک پیشرفت و شگفتی از جنس طهرانی مقدم داریم که نشانه نصر الهی است.

وی تاکید کرد: وقتی دشمن ما را تحریم کرد، پیشرفت فنی ماشتاب گرفت و‌ موشک‌های ما نقطه زن شد، البته این اتفاق با نصرت الهی به دست آمد و در سایه تلاش احمد کاظمی و حسن طهرانی مقدم به دست آمد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز هوافضای سپاه به قدرتی رسیده که دشمن اگر خطایی کند، قدرت جوانان برومند ما خطای آن‌ها را به سرعت و در هر نقطه‌ای اصلاح خواهد کرد.

وی همچنین اظهار داشت: به برکت سرو‌های نهفته در خاک، سربلند هستیم و در ارتفاع بلندی از عالم محکم ایستاده‌ایم. مردم ما بصیر، محکم و موفقیت شناس از نظام و رهبر جانباز و فداکار نظام که تربیت افرادی، چون کاظمی و طهرانی مقدم حاصل اندیشه‌های وی بوده و همچنین آرایش جدید قدرت در جهان اسلام مرهون اهداف وی بوده، حکایت می‌کنند.

سردار سلامی سپس اظهار داشت: مردم قاعده نظام بوده و رهبری قائمه آن است بنابراین بزرگترین موهبت نظام وجود رهبری عزیز است که جلوه صراط مستقیم و راه ما بوده و مردم می‌دانند که راه سعادت ما در تبعیت از رهبری است.

انتهای پیام/ 231 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار