آیت‌الله اراکی در افتتاحیه کنفرانس وحدت:

تهدید تحریم را به فرصت خودکفایی تبدیل کردیم/ وظیفه مسلمین در دفاع از فلسطین سنگین‌تر شده است

دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه امروز وظیفه مسلمین در دفاع از فلسطین، سنگین‌تر است، گفت: جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری تقویت شده و در سراسر منطقه بر استحکام این جبهه شدت بخشیده است.
کد خبر: ۳۷۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ - 14November 2019

تهدید تحریم را به فرصت خودکفایی تبدیل کردیم/ وظیفه مسلمین در دفاع از فلسطین سنگین‌تر شده استبه گزارش خبرنگار بین الملل دفاع‌پرس، سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با شعار «وحدت امت در دفاع از مسجد الاقصی» صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور میهمانان داخلی و خارجی در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

آیت‌الله اراکی دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی که پرچم تقریب و وحدت را به اهتزاز درآوردند، اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری تقویت شده و در سراسر منطقه بر استحکام این جبهه شدت بخشیده است. از جمله آثار این پیروزی جبهه مقاومت، گسترش پیام وحدت در جهان اسلام و به انزوا کشیده شدن جریان‌های تکفیری است. ما امروز با کمال خوشبختی اعلام می‌کنیم که گفتمان وحدت غلبه پیدا کرده و در سراسر جهان اسلام، غالب است.

دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: امروز باید دفاع از مسجد الاقصی مورد عنایت قرار گیرد. امروز وظیفه مسلمین در دفاع از فلسطین، سنگین‌تر است و بیش از هر زمان دیگری، دفاع از فلسطین ضرورت یافته است. امیدواریم این جمع بتواند در دفاع از فلسطین نقش مؤثری داشته باشد.

وی در پایان گفت: باید تلاش کنیم با یکپارچگی مقاومت، مشت محکمی بر معامله قرن بزنیم. امروز ایران از هر زمان دیگری قوی‌تر است و با همت و راهنمایی مسئولان، تهدید به فرصت تبدیل شده است. به این معنا که ما امروز تهدید تحریم را به فرصت خودسازی و خودکفایی تبدیل کرده‌ایم. در پایان یکبار دیگر از میهمانان این مراسم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار