مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

درس آشنایی با دفاع مقدس در دوره‌های آموزشی عقیدتی و سیاسی مراکز نظامی و انتظامی ارائه می‌شود

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» گفت: دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در دوره‌های آموزشی عقیدتی و سیاسی مراکز نظامی و انتظامی برای کارکنان و سربازان ارائه و تدریس خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ - 14November 2019

درس آشنایی با دفاع مقدس در دوره های آموزشی عقیدتی و سیاسی مراکز نظامی و انتظامی ارائه می شودبه گزارش خبرنکار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در دیدار با مسئولین عقیدتی و سیاسی مراکز نظامی و انتظامی استان با بیان اینکه دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس جهت آگاهی از رشادت‌ها و دستاوردهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند است اظهار داشت: به همین منظور در نظر داریم با همکاری مسئولین عقیدتی و سیاسی مراکز نظامی و انتظامی این دواحد درس در دوره های آموزشی آنها ارایه و تدریس شود.

کوشکی بیان داشت: مسئولین عقیدتی و سیاسی در مراکز مختلف نظامی و انتظامی می‌توانند نقش برجسته‌ای در راستای اشاعه فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان را به نسل‌های آیند با تدریس این دو واحد در دوره‌های آموزشی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این دو واحد در دانشگاه آزاد اسلامی استان تدریس می‌شود و در دانشگاه‌های دولتی نیز ارائه شده ولی با مشکلاتی رو به‌رو است که باید برطرف شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اگر نسل جوان با فرهنگ دوران دفاع مقدس آشنا شوند در بسیاری از مشکلات موجود می توانند مقابله کنند و با الگو برداری از این دوران باشکوه راه روشنی برای آینده کشور ترسیم و در مقابل دشمنان ایستادگی داشته باشند.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه و نظرات خود پرداختند و مقرر شد دوره‌های جهت تدریس این دواحد در مراکز نظامی و انتظامی استان راه‌اندازی شود و مسئولین عقیدتی نیز این دوره‌ها را با همکاری فرماندهان یگان‌های نظامی زیر نظر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار