مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان مطرح کرد؛

حفظ وحدت و تقویت همدلی و برادری تکلیفی عمومی

«محمد ابدالی پور» با اشاره به توطئه‌های دشمنان در جهان اسلام، گفت: حفظ وحدت و پرهیز از دوستگی مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۳۷۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ - 14November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمد ابدالی‌پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان امروز در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت هفته وحدت، اظهار داشت: پرهیز از تفرقه و حفظ وحدت و برادری امروز مهم ترین تکلیف برای عموم مسلمان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان افزود: حفظ وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی وحدت و همدلی را نیاز همیشگی اسلام دانست و بیان کرد: وحدت و همدلی که از جمله مهمترین تاکیدهای قرآن و سفارش پیامبر (ص) به شمار می‌رود، نیاز همیشگی امت اسلام است.

ابدالی پور اظهار کرد: همه مسئولان و متولیان حوزه فرهنگی باید از فرصت هفته وحدت برای بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی و بسترسازی برای ایجاد جامعه متحد اسلامی تلاش کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد لرستان در ادامه با برشمردن برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان در طول هفته وحدت، بیان کرد: عناصر مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در تقویت فرهنگ وحدت و برادری دارند.

وی  با برشمردن برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد: جشن‌های مردمی ولادت نبی مکرم اسلام (ص) در سراسر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

ابدالی پور اظهار کرد: برپایی محافل انس با قرآن کریم، برپایی مراسم جشن و مولودی خوانی در مساجد، جام فوتسال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اقامه نماز وحدت، محافل سخنرانی با رویکرد نهادینه‌سازی فرهنگ وحدت برادری از مهم‌ترین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان در هفته وحدت است.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها