مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز تاکید کرد؛

مهدویت پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام

حجت‌الاسلام «علی لرستانی» فرهنگ مهدویت را پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام دانست و گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ مهدویت زمینه‌ساز درک انسان‌ها از حیات طیبه و از حقیقت وجود است.
کد خبر: ۳۷۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ - 14November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «علی لرستانی» امروز (پنج‌شنبه) درحاشیه افتتاح اتاق مهدویت درجمع بسیجیان دانشجوی دانشگاه پیام نور شهرستان الیگودرز، اظهار داشت: فرهنگ مهدویت مردمی ترین فرهنگ بشری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز بیان کرد: فرهنگ مهدویت پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام و زمینه‌ساز درک انسان‌ها از حیات طیبه و از حقیقت وجود است.

وی خاطرنشان کرد: در پرتو این فرهنگ امید به کاستن از رنج محرومان، آزادی مظلومان و برقراری عدالت اجتماعی همواره طنین‌انداز قلب‌های مشتاق و علاقه مند به حضرت مهدی (عج) است.

حجت‌الاسلام لرستانی ادامه داد: مهدویت یکی از موضوعات مهم در طول تاریخ اسلام محسوب می‌شود که همواره مورد توجه بسیاری از ادیان الهی و مکاتب مهم قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: منابع مهم دینی اسلام همواره درباره موضوع مهدویت و غیبت حضرت مهدی (عج) یاد شده است که این بیانگر اهمیت این موضوع است.

حجت‌الاسلام لرستانی خاطرنشان کرد: طرح موضوع مهدویت به عنوان یک موضوع جهانی، دغدغه بشریت، یادآوری‌های مسئولیت‌های سنگین و حساس انسان مسلمان در دوره غیبت است.

وی با بیان اینکه ولی‌فقیه در زمان غیبت امام معصوم از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است،خاطرنشان کرد: به طوری که مدیریت جامعه اسلامی پس از امام معصوم (ع) در زمان غیبت توسط ولی‌فقیه انجام می‌گیرد که در این راستا منابع بسیار زیادی که همگی قابل تامل و توجه هستند، از ویژگی و جایگاه ولی‌فقیه در زمان غیبت امام عصر وجود دارد.

حجت الاسلام لرستانی خاطرنشان کرد: اهمیت فرهنگ مهدویّت را می توان در هویت بخشی به یک فرد و جامعه دانست.

وی اذعان داشت: جامعه ای که به آینده اعتقاد دارد و بر آن باور است که عصری دگر فرا خواهد رسید که متفاوت از وضع موجود است، از نقص ها بر کنار است و به اصطلاح مدینه فاضله معیار دارد، می تواند زندگی امروز خود را نیز بر اساس مدل کامل سازمان دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز ادامه داد: به بیان دیگر او الگویی از وضع مطلوب دارد و هماره موقعیت و منزلت خود را با آن می‌سنجد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار