مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

اتحاد مسلمانان، مانع تجزیه کشورهای اسلامی شد

سردار حسینعلی یوسفعلی‌­زاده با تأکید بر حفظ و تقویت اتحاد بین مسلمانان، گفت: اگر اتحاد و انسجام بین مسلمانان نبود امروز در منطقه غرب آسیا شاهد بوجود آمدن چندین کشور جدید بودیم.
کد خبر: ۳۷۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ - 14November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «بجستان» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده به خصوص در موقعیت­‌هایی که این اصل مبتنی بر تبعیت از ولایت، اصول و ارزش‌­ها بوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: اگر در مسیر تداوم انقلاب اسلامی حول محور وحدت حرکت کنیم این موفقیت­‌ها ادامه خواهد داشت در غیر اینصورت دوباره مستکبرین بر ما مسلط خواهند شد.

وی در ادامه به اهمیت اتحاد بین مسلمانان اشاره کرد و افزود: اگر اتحاد و انسجام بین مسلمانان نبود امروز در منطقه غرب آسیا شاهد بوجود آمدن چندین کشور جدید بودیم.

یوسفعلی­‌زاده گفت: باید وحدت و همبستگی را در همه فعالیت‌­ها مد نظر داشت و هر کس در هر مسئوولیت و جایگاهی که قرار دارد نسبت به تقویت وحدت و انسجام در حوزه کاری خود تلاش کند.

سردار یوسفعلی­‌زاده بر لزوم ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران تأکید کرد و ارتباط بیشتر پیشکسوتان دفاع مقدس را خواستار شد.

در ابتدای این نشست برخی از اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان بجستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس این شهرستان به بیان دیدگاه‌­ها و نقطه نظرات خود در این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها