فراکسیون پارلمانی حزب‎الله، لبنانی‎ها را به حفظ وحدت ملی فراخواند

فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت ضمن تاکید بر لزوم هوشیاری درمورد خطرات مرحله کنونی، لبنانی ها را به لزوم پایبندی به وحدت ملی فراخواند.
کد خبر: ۳۷۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ - 14November 2019

فراکسیون پارلمانی حزب الله، لبنانی ها را به حفظ وحدت ملی فراخواندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان، امروز پنجشنبه با صدور بیانیه‎ای تاکید کرد باید نظم به نهادهای دولتی بازگردد زیرا رویارویی با بحران اقتصادی و مالی نیازمند همکاری است.

این در حالی است که امروز بانک ها و دانشگاهها در لبنان تعطیل بود و بانک ها فردا را نیز تعطیل اعلام کرده اند.

از زمان آغاز ناآرامی های در لبنان از شامگاه 25 مهر (17 اکتبر) تاکنون بانکها بیشتر تعطیل بوده است و فقط در هفته سوم چند روز فعالیت خود را از سر گرفتند که با سیل عظیم مشتریان وسپرده گذاران روبه رو شدند تا جایی که انبوه جمعیت در برخی شعب موجب برخوردهایی بین مشتریان و کارمندان بانک شد.

در این میان بانک مرکزی در پی اعمال محدودیت هایی در برداشت از سپرده ها، به سپرده گذاران اطمینان داده است که اموال آنان محفوظ است.

کمبود دلار در لبنان موجب بروز برخی مشکلات از جمله در بخش سوخت شده است زیرا واردات سوخت با دلار انجام می گیرد و کمبود آن عدم قدرت خرید سوخت و در نتیجه تعطیلی بسیاری از جایگاههای سوخت رسانی در پایتخت را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار