مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رسالت نیروهای مسلح در قبال نسل امروز و آینده بسیار سنگین است

سردار محمد علیپور گفت: بیش از نیمی از محتوای مدنظر برای ارائه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان مربوط به نیروهای مسلح و نقش برجسته آنان در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۷۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ - 14November 2019

رسالت نیروهای مسلح در قبال نسل امروز و آینده بسیار سنگین است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم‌اندیشی محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور  فرماندهان نیروهای مسلح در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: بیش از نیمی از محتوای مد نظر برای ارائه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان مربوط به نیروهای مسلح و نقش برجسته و ممتاز آنان در دوران دفاع مقدس است فلذا رسالت ما در قبال نسل امروز و آینده بسیار سنگین است.

در ادامه سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ریاست جلسه را عهده دار شد و ضمن اهمیت محتوای فیزیکی و هنری و مخاطب شناسی موزه دفاع مقدس خوزستان افزود: در گام اول نیاز است که تمام یگان ها اعم از ارتش، سپاه، ناجا و جهاد سازندگی برای پیشبرد اهداف خود و ارائه مناسب محتوای لازم نسبت به تشکیل کارگروه های مختلف همت بگمارند تا بصورت همزمان و منسجم بتوانیم اسناد، مدارک و تجهیزات لازم را برای ارائه و چینش در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اختیار طراحان قرار دهیم.

در پایان این جلسه فرماندهان و نمایندگان یگان های مختلف نیروهای مسلح خوزستان نقطه نظرات و راهکارهای خود را ارائه دادند و خواستار تشکیل جلسات دیگری در این خصوص شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار