فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مهم‌ترین احترام به مخاطب موزه دفاع مقدس، ارائه محتوای مناسب و غنی است

سردار حسن شاهوارپور به اهمیت محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین احترام به مخاطب حوزه دفاع مقدس، ارائه محتوای مناسب و غنی است.
کد خبر: ۳۷۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ - 15November 2019

مهمترین احترام به مخاطب حوزه دفاع مقدس، ارائه محتوای مناسب و غنی است

سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در حاشیه جلسه هم‌اندیشی با موضوع محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اظهار داشت: خوشبختانه مردم همیشه حس خوب و مثبتی نسبت به نیروهای مسلح داشته و دارند و با دیدن هر شخص نظامی احساس امنیت می‌کنند.

وی افزود: اولین چیزی که از لباس مقدس نیروهای مسلح اعم از ارتشی و سپاهی و نیروی انتظامی به ذهن مردم متبلور می شود، لذت اقتدار و امنیت است و این ذهنیت رسالت ما را در قبال جامعه دوچندان می کند.

سردار شاهوارپور به اهمیت محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: یکی از علائم احترام به مخاطب، ارائه محتوای مناسب و غنی است فلذا همه نیروهای مسلح در خوزستان باید برای اثبات نقش برجسته خود در دوران دفاع مقدس بهترین اسناد، مدارک و تجهیزات خود را به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان تحویل دهند تا برای تاریخ به یادگار بماند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: ساختمان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یک ظرف است که مظروف آن محتوای ارائه شده در آن است و به همین منظور باید تلاش کنیم که مظروف مناسب و با کیفیتی در ظرف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بریزیم که نشانگر هویت، اصالت، شجاعت و درایت فرزندان ایران اسلامی در دوران جنگ باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها