پیام تسلیت مرکز اسناد دفاع مقدس در پی درگذشت پدر شهید سیدمرتضی آوینی

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت پدر سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۷۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ - 14November 2019
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس درگذشت پدر شهید سید مرتضی آوینی را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت پدر سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی پیام تسلیت صادر کرد.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون
 
با سلام و احترام. 
 
درگذشت پدر بزرگوار سید شهیدان اهل قلم، مرحوم «حاج سید مهدی آوینی» که از نمونه‌های پر افتخار صبر و ایثار و از دلدادگان مکتب سیدالشهداء (ع) بودند، موجب تألم و تأثر گردید. 
 
مشیت و اراده خداوند متعال بر این تعلق گرفت که در این ایام عزیز (ولادت با سعادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام)، پدری دلسوز از تبار ایثارگران ایران اسلامی و از سلاله پاک حضرت زهرای مرضیه علی‌ها السلام، پس از عمری تلاش و تربیت فرزندان گرانقدری، چون سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی که نام و آوازه‌اش در سپهر هنر و فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی همچنان درخشان است، آسمانی شود. 
 
رجاء واثق داریم که اخلاص و ایمان راسخ آن مرد بزرگ در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، یاد و نامش را در تبار عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) ماندگار خواهد کرد.
 
مرکز اسناد دفاع و تحقیقات دفاع مقدس با تسلیت فقدان آن فقید سعید به خانواده مکرم ایشان، همکاران و همراهان شهید سید مرتضی آوینی و جامعه فرهنگی، هنری کشور، برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌کند.
 
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه
 
انتهای پیام/ 341
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار