نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

خدمت به زوار امام حسین (ع) نهایت عشق و مودت است

حجت‎الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به اینکه خدمت به زوار امام حسین (ع) نهایت عشق و مودت است، گفت: نیروی انتظامی در راهپیمایی عظیم اربعین جانانه به زائران حسینی (ع) خدمت کردند.
کد خبر: ۳۷۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ - 15November 2019

خدمت به زوار امام حسین (ع) نهایت عشق و مودت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‎الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز در مراسم تجلیل از خادمان اربعین سال 98 با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به دلیل ارادت و مودتی که به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد در دنیا سربلند و سرافراز است.

وی افزود: اربعین محبتی است که با گذشت چندین سال به یک مودت تبدیل شده و این مودت امروز به خاری بر چشمان دشمنان اسلام تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسات شمالی ادامه داد: زائران حسینی (ع) با شرکت در این راهپیمایی عظیم عشق و ارادت خود را به امام حسین (ع) به دنیا نشان دادند.

یعقوبی با تاکید بر اینکه خدمت به زوار امام حسین (ع) نهایت عشق و مودت است، گفت: خوشا به حال عزیزان نیروی انتظامی که در راهپیمایی عظیم اربعین جانانه به زائران حسینی (ع) خدمت کردند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به زوار امام حسین (ع) تمام عمر شما عزیزان را بیمه خواهد کرد، یادآور شد: شما عزیزان و دلاوران نیروی انتظامی با تحمل تمام سختی‌ها با عشق و ارادت، زائران حسینی (ع) را بدرقه کردید که این حرکت نماد یک عشق عظیم و والا به اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار