عشایر منطقه اروند کنار:

دل‌مان برای شهید «زبیدی» تنگ می‌شود

«فواد نصاری» گفت: تا امروز مادر شهید زبیدی دلش برای فرزندش تنگ می‌شد ولی از امروز به بعد دل ما برای این شهید بزرگوار تنگ می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ - 16November 2019

دل مان برای مزار شهید زبیدی تنگ می شود«فواد نصاری» از عشایر منطقه اروندکنار آبادان در حاشیه عملیات انتقال پیکر شهید «محمد زبیدی» در گفت‌وگو  با خبرنگار ‌دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: تا امروز مادر شهید زبیدی دلش برای فرزندش تنگ می‌شد ولی از امروز به بعد دل ما برای این شهید بزرگوار تنگ می‌شود.

نصاری درحالی‌که اشک‌هایش را پاک می‌کرد، افزود: من از کشاورزان و عشایر همین منطقه هستم. سالها پیش متوجه حضور این شهید در این نخلستان شدم و هربار که از کنار این مزار می‌گذشتم دعا و صلوات می‌فرستادم و از شهید می‌خواستم که خیر و برکت وجودش را از امورات ما دریغ نکند.

وی که بارها شاهد حضور مادر شهید از فرسنگ ها دورتر بر مزار پسرش بود از انتقال پیکر شهید اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: امروز که ماشین آلات و همکاران شما را دیدم که با تمام وجود و بصورت تمام وقت و البته با حساسیت و دقت تمام نسبت به جابجایی پیکر شهید اقدام می کنند به یقین رسیدم که دیگر وجود عزیز این شهید در جوار ما نخواهد بود؛ در حالیکه بغض کرده بودم با دیدن شوق مادر این شهید، بغضم به لبخندی تبدیل شد چراکه دل این مادر پس از سالها دوری از فرزند، شاد می شود.

نصاری از سردار علیپور بخاطر حضور جهادی در این عملیات تشکر کرد و افزود: در میان جمعیت چشمم به سرداری افتاد که با بیل، خاک ها را جابه جا می کرد و یا در حال جوشکاری بود، رفتم که دستش را ببوسم، اما اجازه نداد و گفت در مقابل مقام شهید، هر کاری کنیم ناچیز است.

این عشایر منطقه با بغض شکسته در گلو تاکید کرد: تا مادامی که زنده هستم و از این منطقه عبور می کنم به یاد این شهید فاتحه می خوانم و جایش را سبز نگه می دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار