فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

بیش از 50 عنوان کتاب ویژه کنگره شهدای استان بوشهر به مرحله چاپ رسید

سردار «علی رزمجو» گفت: تا کنون بیش از 50 عنوان کتاب در کمیته تالیفات کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر تصویب شده و به مرحله چاپ رسیده است.
کد خبر: ۳۷۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ - 16November 2019

تالیف و چاپ بیش از 50 عنوان کتاب ویژه کنگره شهدای استان بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در نشست هماهنگی یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان اظهار داشت: هر وقت که عطر شهدا در فضای عمومی و جغرافیایی هر شهرستان پیچیده است به تمامی امور مردم برکت داده است.

وی افزود: تا زمانی که در مسیر احیای فرهنگ ایثار و فداکاری شهدا گام برداریم، نظام و انقلاب ما شکست‌ناپذیر است و هر زمان فاصله گرفتن دچار آسیب می‌شویم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان تنگستان دارای یک پیشینه تاریخی ارزشمند و بین‌المللی است و به گونه‌ای که نام تنگستان با مبارزه با استعمار پیر انگلیس عجین شده است.

رزمجو ادامه داد: با این حماسه تاریخی بزرگ در قالب یادواره شهدای تنگستان می‌توان شهدای دوران دفاع مقدس که از اقشار مختلف با سلایق متفاوت از دین و عزت و تمامیت ارضی کشور و دفاع کرده‌اند را زنجیروار به هم وصل کرد تا خاطره شهدای دفاع قدس از این شهرستان بیشتر در اذهان باقی بماند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهرستان تنگستان در افق‌های مختلف دارای پتانسیل‌های فراوانی در عرصه شهادت و ایثارگری است و می‌طلبد که اقدامات موثری در راستای حفظ آثار شهدا انجام دهد.

رزمجو یادآور شد: اجرای کنگره و یادواره‌های شهدا صرفا به انجام یک سری فضای کلیشه‌ای برنمی‌گردد بلکه به دنبال این هستیم که آثار ماندگاری خلق و به جامعه ارائه شود تا روح ایثارگری و فرهنگ شهادت در جامعه ماندگار باشد.

وی با اعلام اینکه 21 کمیته برای برگزاری کنگره شهدا شکل گرفته است، بیان داشت: یکی از مهمترین این کمیته‌ها، کمیته تالیف است که تا کنون بیش از 50 کتاب به تصویب کمیته تالیفات رسیده و به مرحله چاپ رسیده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: یک قطره خون شهید هر شهرستان فدای جریانات سیاسی در قالب سخنران یادواره شهدا نمی‌کنیم و اجازه هم نمی‌دهیم که فردی در قالب سخنران به دنبال مطامع حزبی و گروهی و جناحی و انتخاباتی در این یادواره‌ها ورود کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار