سردار تقی‌زاده:

تولید انبوه سلاح پدافند هوایی لیزری/ برد موشک‌های کروز زمینی افزایش می‌یابد

جانشین وزیر دفاع از آغاز به‌کار خط تولید سلاح پدافند هوایی لیزری خبر داد و گفت: جزو پنج کشور برتر دنیا در حوزه موشکی هستیم.
کد خبر: ۳۷۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 16November 2019

سلاح پدافند هوایی لیزری در حال تولید انبوه است/جزو پنج کشور برتر دنیا در حوزه موشکی هستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «قاسم تقی‌زاده» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران، درباره دستاورد‌های جدید دفاعی در حوزه موشک‌های کروز، اظهار داشت: در حوزه موشک‌های کروز زمینی افزایش برد و دقت این موشک‌ها با استفاده از سیستم نقشه‌برداری جدید و دیجیتال در حال پیگیری است و ان‌شاءالله در آینده نزدیک، مراحل آزمایشی این طرح تمام خواهد شد.

وی در خصوص پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه موشک‌های بالستیک زمین به زمین نیز گفت: عمده تلاش ما در این حوزه این است که تمامی موشک‌های زمین به زمین را نقطه‌زن کنیم که این کار تقریباً در حال اتمام است. همچنین در این پروژه‌ها از پیشرفته‌ترین تنکولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کنیم که از این حیث جزو پنج کشور برتر دنیا در حوزه موشکی هستیم.

جانشین وزیر دفاع همچنین در خصوص سلاح پدافند هوایی لیزری عنوان کرد: در زمینه انهدام ریزپرنده‌ها و کوادکوپتر‌ها به تکنولوژی پدافند هوایی لیزری دست پیدا کرده‌ایم که آزمایش‌های تحقیقاتی این سلاح تمام شده و هم‌اکنون در خط تولید قرار دارد.

سردار تقی‌زاده درباره آخرین وضعیت جنگنده «قاهر» نیز گفت: این جنگنده مراحل تاکسی را انجام داده و آماده است تا تست‌های بعدی را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار