فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان خبر داد؛

برگزاری یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان

سرهنگ  «احمد حیدری» گفت: در راستای برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان در آذر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ - 16November 2019

برگزاری یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد حیدری» فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان امروز در نشست هماهنگی یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان اظهار داشت: تا قبل از اجرای این یادواره یک سری برنامه‌ها اجرایی شده تا فضاسازی لازم در این خصوص انجام شود.

وی با بیان اینکه با توجه به این‌که یادواره شهدا به ریاست فرمانداران در سطح استان تشکیل می‌شود با هماهنگی فرماندار تنگستان به عنوان رئیس یادواره شهدا اقدام به تشکیل 9 کارگروه کرده‌ایم، گفت: سعی ما این بوده که فضای عمومی شهرستان به سمتی پیش برود تا اقشار مختلف در برگزاری یادواره شهدا سهیم باشند.

حیدری تصریح کرد: شهدا مایه وحدت در سطح جامعه است و از زمانی که مراحل اجرایی یادواره سرداران و 200 شهید تنگستان آغاز شده شاهد یک انسجام و هماهنگی بین مسئولان هستیم.

وی عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا حوزه‌ای و پایگاهی و آبروی محله و اقشار، مصاحبه با خانواده‌های شهدا، جمع‌آوری اسناد و مدارک شهدا، نام‌گذاری گروه‌های جهادی به نام شهدا، جمع آوری مدارک و اسناد شهدا و نام گذار حلقه‌های صالحین به نام شهدا تاکنون انجام شده است.

دبیر کنگره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان عنوان کرد: تهیه آلبوم شهدا، نصب نماد شهدا در میدان اصلی مرکز شهرستان، جمع آوری تولیدات هنری و یادواره‌ها از سال 84 تاکنون، تهیه تیزر یادواره جهت انعکاس در فضای مجازی، ارائه بسته‌های حمایتی به دانش آموزان و افراد بی‌بضاعت به نام شهدا و سرکشی از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که تاکنون و پیش از اجرای یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار