مدیر ادبیات و انتشارات حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

عرضه تولیدات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل در نمایشگاه کتاب استان

«حاتم رسولی» مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: تولیدات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل برای بازدید و خرید علاقه‌مندان در نمایشگاه کتاب استان عرضه می‌شوند.
کد خبر: ۳۷۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ - 16November 2019

تولیدات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل در نمایشگاه کتاب استان عرضه می شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «حاتم رسولی» مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: تولیدات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل برای بازدید و خرید علاقه مندان در نمایشگاه کتاب استان عرضه می شوند.

رسولی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سعی دارد به بهانه های مختلف تولیدات خود در زمینه خاطره، داستان، شعر و ... برای بازدید و آشنایی و اطلاع علاقه مندان در معرض دید آنان قرار دهد و به همین جهت از نمایشگاه های کتاب ملی و استانی به عنوان فرصتی مغتنم در این راستا بهره می برد.

نمایشگاه و فروشگاه کتاب استان اردبیل از 23 آبان الی 4 آذر از ساعت 10 الی 20 واقع  در محل جنب دبیرستان مدرس در چهار راه امام خمینی (ره) اردبیل آماده بازدید علاقه مندان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار