حجت‌الاسلام کاویانی‌راد عنوان کرد؛

موضع‌گیری‌ صحیح در برابر اتفاقات جامعه وظیفه تشکل‌‌‎های شاهد و ایثارگر

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اشاره به اهمیت استفاده از پیشنهادات و ظرفیت‌های تشکل‌های ایثارگری در فعالیت‌های فرهنگی بر ضرورت حضور فعالانه این تشکل‌ها در حوزه‌های فرهنگی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۷۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ - 17November 2019

ضرورت حضور فعالانه تشکل‌های ایثارگری در حوزه‌های فرهنگیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد در دیدار با تشکل‌های شاهد و ایثارگر دارای فعالیت‌های فرهنگی ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مواجهه با وضعیت‌های مختلف باید هم‌فکر باشند، اظهار داشت: لازمه رسیدن به این همفکری و فعالیت‌های هماهنگ برگزاری جلسات مستمر بین معاونت‌های بنیاد و تشکل‌هاست که این کار در معاونت فرهنگی و آموزشی مورد تأکید خواهد بود.

وی افزود: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره بر اهمیت و جایگاه ویژه تشکل‌های شاهد و ایثارگر و استفاده از ظرفیت‌های این عزیزان تأکید دارند و جلسات مستمری را نیز با تشکل‌های مختلف برگزار می‌کنند. ادارات کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و استفاده از خلاقیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر در حوزه مسائل فرهنگی هستند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها در انجام فعالیت‌های فرهنگی گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر می‌توانند با تعامل مناسب با دستگاه‌ها از مشارکت سایر دستگاه‌ها نیز در فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام کاویانی راد افزود: تشکل‌ها باید فعالیت‌های خود را در فضای مجازی افزایش دهند و موضع‌گیری‌های مناسب و صحیحی در برابر اتفاقات مربوط به جامعه شاهد و ایثارگر داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد با تشکل‌ها گفت: این جلسات در آینده به شکل منسجم برگزار خواهند شد و تشکل‌های شاهد و ایثارگر می‌توانند برای جلسات بعد برنامه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم حفظ ماهیت مستقل تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: نشست‌ها و جلسات بین مدیران بنیاد و تشکل‌ها با رویکرد افزایش هم‌افزایی با تأکید بر حفظ استقلال این تشکل‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد می‌تواند از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر در برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی استفاده کند. تشکل‌ها نیز در این زمینه تجربیات خوبی دارند که نمونه آن را در فعالیت‌های ایام اربعین، هفته شهید و ایام پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم.

در این جلسه دبیران 18 تشکل شاهد و ایثارگر حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان از تعدادی از تشکل‌های فعال در حوزه فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار