فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

یادمان‌های شهدای گمنام کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شود

سردار «حمید خرم‌دل» با بیان اینکه برخی یادمان‌های شهدای گمنام کهگیلویه و بویراحمد از جمله یادمان شهدای گمنام یاسوج زیرساخت‌های مناسبی ندارد، گفت: یادمان‌های شهدای گمنام استان باید در یک حرکت جهادی ساماندهی شود.
کد خبر: ۳۷۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 17November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با کارکنان این اداره‌کل دیدار کرد.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به اهمیت کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: این استان نقش مهمی در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس داشت که باید این نقش را ثبت و ضبط کرده و به نسل‌های جدید انتقال داد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید از عملیات‌هایی که استان در آنها نقش داشت مستندهای کوتاه ساخته شود تا حضور رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده شود.

خرم‌دل با بیان اینکه برخی یادمان‌های شهدای گمنام استان از جمله یادمان شهدای گمنام یاسوج زیرساخت‌های مناسبی ندارد، تاکید کرد: باید در یک حرکت جهادی یادمان‌های شهدای گمنام استان ساماندهی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار