مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

قهرمانان و پهلوانان واقعی شهدا هستند

«حسن کاملی‌فر» گفت: بر همگان وظیفه است شهدا و خانواده‌هایشان را مورد تکریم و تجلیل قرار دهند چرا که قهرمانان و پهلوانان واقعی آنها هستند.
کد خبر: ۳۷۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ - 17November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «حسن کاملی‌‌فر» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در همایش سالروز بزرگداشت شکست محاصره سوسنگرد و شهدای جبهه مقاومت اسلامی، اظهار داشت: از خداوند سبحان خواستاریم همه ما را در راه امام خمینی(ره) و پیگیری اهداف شهدا، ثابت قدم و استوار نگه دارد.

وی تاکید کرد: بر همگان وظیفه است شهدا و خانواده‌هایشان را مورد تکریم و تجلیل قرار دهند چرا که قهرمانان و پهلوانان واقعی آنها هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حریم آل‌الله امنیت کشور را با حضور در خارج از مرزها تامین کرده‌اند، ابراز داشت: دستاوردهای فعلی نظام اسلامی مدیون خون شهداست.

این مسئول عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا بیشتر برای خود ما است و شهدای 8 سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی نیازی به این یادواره‌ها ندارند، اما وظیفه ملی، دینی و انقلابی‌مان ما را مکلف می‌کند آنان را مورد تکریم قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار